Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo?

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 531

Velenje.com : Lokalne novice

Posreduj nam podatke o dogajanju, prireditvah, rezultatih, zabavah, tekmovanjih, v svoji okolici in objavili jih bomo.
Novico pošlji na [email protected]

Odpoved dogodka ob odprtju razstave Različnosti generacij

3. avg 2020
V znak žalovanja za našim dolgoletnim županom Bojanom Kontičem odpovedujemo dogodek ob odprtju razstave Različnosti generacij, Arpada Šalamona in Anje Kralj, v četrtek, 6. avgusta ob 19. uri. Razstava bo na ogled od petka, 7. avgusta dalje. Vljudno vabljeni! ---- Vir: Festival Velenje - Galerija

Odpoved vseh dogodkov Muzeja Velenje v prvem tednu avgusta

Muzej Velenje sporoča, da v znak žalovanja in spoštovanja ob smrti župana Mestne občine Velenje Bojana Kontiča odpovedujejo vse prireditve, napovedane za prvi teden avgusta. V prvem avgustovskem tednu so v Muzeju Velenje načrtovali štiri prireditve: pravljično jogo za otroke in jogo za odrasle v grajskem parku, v sodelovanju s Festivalom Velenje igrarije za otroke na travniku ob Domu kulture Velenje ter srednjeveški tabor na Velenjskem gradu,...

Velenjski grad v avgustu za obiskovalce odprt tudi ob ponedeljkih; pestro dogajanje v Muzeju Velenje tudi sicer

31. jul 2020
Zaradi večjega števila obiskovalcev v dopustniškem času, so se v Muzeju Velenje odločili, da bodo svojo najbolj obiskano enoto, Velenjski grad, v avgustu za obiskovalce odprli tudi ob ponedeljkih, ko so muzeji praviloma zaprti. Še posebej zanimivo pa bo na Velenjskem gradu v soboto, 8. avgusta, ko bo Muzej Velenje v sodelovanju z društvom Vitezi Šaleški pripravil srednjeveški tabor. Prav tako posebno doživetje je joga v grajskem parku, ki jo...

Letni redni remont daljinskega ogrevanja že v izvajanju

28. jul 2020
Letošnji redni remont daljinskega ogrevanja poteka terminsko in organizacijsko nekoliko drugače kot pretekla leta, kar pomeni, da ni bil vnaprej določen in znan datum za izvedbo vseh del. Remont letos že izvajamo parcialno oziroma po sklopih, s prilagojenimi termini v mesecih julij - september. Termini izvedb so vezani predvsem na vnaprej znane ugodne vremenske razmere in seveda na razpoložljivost delovnih ekip, ki jih sestavljamo glede na...

V Muzeju premogovništva Slovenije pričakali pol milijontega obiskovalca

24. jul 2020
Podzemni Muzej premogovništva Slovenije, ki je bil odprt ob rudarskem prazniku leta 1999 in je leta 2001 prejel tudi posebno priznanje Evropskega muzejskega foruma, je danes sprejel že 500.000. obiskovalec. Ta čast je doletela 16-letno dijakinjo iz Šentjurja, ki je muzej obiskala skupaj z Zvezo prijateljev mladine Moste-Polje. Tehnični in organizacijski vodja Muzeja premogovništva Slovenije Mitja Kamenik ji je izročil darilni bon za vikend paket...

Premogovnik Velenje obnovil in v Srbijo odprodal dva napredovalna stroja GPK

23. jul 2020
V Premogovniku Velenje, kjer smo po mnenju mednarodnih strokovnjakov prepoznani kot eden najsodobnejših premogovnikov za podzemno pridobivanje premoga na svetu, svoje znanje in tehnologijo že vrsto let izmenjujemo in tržimo tudi izven okvirov naše matične države. Do zdaj smo uspešno sodelovali z rudarskimi regijami v Evropi in po svetu. Zadnja leta smo zelo uspešni predvsem na trgih jugovzhodne Evrope – še najbolj v državah naše nekdanje...

V Termoelektrarni Šoštanj (TEŠ) izvajamo številne preventivne ukrepe za preprečevanje širjenja okužb nalezljivih bolezni (Covid-19 ipd.)

Tudi v obdobju spopadanja s Covid-19 se zavedamo primarnega poslanstva in dolžnosti Termoelektrarne Šoštanj (TEŠ), da zagotavlja zanesljivo proizvodnjo električne in toplotne energije ter posledično nemoteno preskrbo za gospodinjstva, ustanove in gospodarske subjekte. Ker nam je zdravje zaposlenih zelo pomembno in ker želimo zagotoviti nemoten proces dela ter s tem zanesljivo oskrbo z električno in toplotno energijo, smo že februarja letos ob...

33-letni velenjski preprodajalec drog ostal v priporu

20. jul 2020
Velenjski policisti so konec prejšnjega tedna k preiskovalnemu sodniku privedli 33-letnega Velenjčana, osumljenega preprodaje prepovedanih drog. 33-letnika so imeli policisti v postopku 3. julija zvečer. Pri sebi je imel manjši zaklenjen sef. Le tega so mu zasegli in ga v nadaljevanju na podlagi odredbe sodišča pregledali. V sefu je imel nekaj manj kot dva grama prepovedane droge MDMA, dobrih 8 gramov konoplje in dobrih 43...

Prekinjena dobava toplotne energije

Vse končne uporabnike na območju Koroške ceste, Levstikove ceste, Čopove ceste, Erjavčeve ceste, Jerihove ceste, Stanetove ceste, Ceste na Jezero in Ceste pod Parkom v Velenju obveščamo, da bo v torek, 21. 7. 2020, od 7. do 13. ure, prekinjena dobava toplotne energije zaradi izvajanja nujnih vzdrževalnih del na omrežju. Prizadevamo si, da bo čas prekinitve distribucije toplote trajal samo toliko, kolikor je nujno potrebno za varno in...

Počitniške aktivnosti za otroke in glasbeno obarvano vodstvo po Velenjskem gradu

14. jul 2020
V četrtek, 16. julija, velenjski muzealci pripravljajo počitniški dnevni tabor za osnovnošolce v Muzeju usnjarstva na Slovenskem v Šoštanju. Ob sobotah, 18. in 25. julija, Muzej Velenje vabi v Slovenski planinski muzej, kjer bo gostoval s počitniškima delavnicama. V nedeljo, 19. julija, pa vabljeni na posebno vodstvo po Velenjskem gradu v spremstvu kostumiranega glasbenika z lutnjo.   Muzej Velenje letos ponuja še posebej bogat počitniški...

Prekinjena dobava toplotne energije in sanitarne tople vode

Vse končne uporabnike obveščamo, da bo zaradi izvajanja nujnih vzdrževalnih del na omrežju - na območju Ceste na Vrtače (14-20) prekinjena dobava sanitarne tople vode v torek, 14. 7. 2020, od 7. do 15. ure; - na območju Ceste IX (5-22), Ceste X (2-29) in Ceste na Vrtače (14-20) prekinjena dobava toplotne energije od torka, 14. 7. 2020, od 7. ure, do vključno srede, 15. 7. 2020, do 15. ure. Prizadevamo si, da bo čas prekinitve distribucije...

Zaradi obvestila o nastavitvi eksplozivnega telesa v Velenju evakuirali več oseb

10. jul 2020
Danes, nekaj po deseti uri, smo na Operativno komunikacijski center Policijske uprave Celje prejeli obvestilo neznanca, da je v prostorih sodišča v Velenju nastavljeno eksplozivno telo. Zaposlene smo evakuirali in prostore pregledali. Pri pregledu prostorov, tudi s pomočjo službenega psa za odkrivanje eksploziva, nevarnih predmetov nismo našli. 34 evakuiranih oseb se je vrnilo na delo. V omenjenem primeru nadaljujemo...

Domoznanski kino na prostem in počitniške delavnice v Slovenskem planinskem muzeju

8. jul 2020
V petek, 10. julija, bodo v zunanjem razstavišču Muzeja usnjarstva na Slovenskem potekale projekcije kratkih dokumentarnih filmov o zanimivostih iz preteklosti Šaleške doline. V soboto, 11. julija, pa Muzej Velenje vabi v Slovenski planinski muzej, kjer bo gostoval s prvo od treh počitniških delavnic. Muzej Velenje bo v poletnih mesecih poskrbel za veliko prireditev na prostem. V petek, 10. julija, ob 21. uri vabi pred Muzej usnjarstva na...

Prekinjena dobava toplotne energije - Žarova in Celjska cesta, Velenje

6. jul 2020
Vse končne uporabnike na območju Žarove in Celjske ceste v Velenju obveščamo, da bo v torek, 7. 7. 2020, od 7. do 12. ure, prekinjena dobava toplotne energije zaradi izvajanja nujnih vzdrževalnih del na omrežju. Prizadevamo si, da bo čas prekinitve distribucije toplote trajal samo toliko, kolikor je nujno potrebno za varno in kakovostno izvedbo predvidenih del. Dodatne informacije: dežurna služba PE Energetika, 03/896-12-56.   Zahvaljujemo se...

Na UPI Žalec so pripravljeni na jesen

Razmišljate o dokončanju šole ali o prekvalifikaciji? Izkoristite ugodnosti predčasnega vpisa na UPI Žalec. Če se vpišete do 31. julija, vam en obrok šolnine podarimo. In naj vas ne skrbi, da zaradi koronavirusa ne bi mogli dokončati šolanja. Kajti na UPI Žalec smo pripravljeni na jesen. Že v prvem valu koronavirusa smo vsem udeležencem srednješolskih programov omogočili, da so šolanje nadaljevali na daljavo. Pri tem so bili naši vodniki...

Muzej Velenje čestita ob dnevu rudarjev

3. jul 2020
Danes, 3. julija, slovenski rudarji praznujejo svoj praznik. V Velenju ga od leta 1961 vsako leto obeležujejo s tradicionalnim skokom čez kožo. Z rudarsko dediščino je tesno povezan tudi Muzej Velenje, ki trenutno skrbi tudi za vpis skoka čez kožo v Register nesnovne kulturne dediščine Slovenije. 3. julija v Sloveniji praznujemo dan rudarjev. Z dediščino rudarstva je tesno povezan tudi Muzej Velenje. Leta 1957 je bil muzej ustanovljen kot...

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]