Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 426

Velenje.com : StrokovnjakLilijana Žerdoner : Odgovor


Lilijana Žerdoner
Zdravstvena nega (vzgoja, oskrba in nega obolelih za Astmo in KOPB)

 


Dalacin in nosečnost,
16.10.2014

Lep pozdrav! Imam pomembno vprašanje za vas in vas lepo prosim, če mi lahko odgovorite na njega. Moja žena je noseča in sicer je v sedmem tednu nosečnosti. Ker je dobila neko bakterijo v vagino, ji je njena ginekologinja predpisala mazilo Dalacin. V navodilih za uporabo lepo piše, da se lahko to mazilo uporablja v drugem in tretjem tromesečju nosečnoti, v prvem pa ne, saj ni dokazana varnost izdelka. Zanima me, če se motim in kakšne, posledice so lahko ob uporabi le tega. Hvala za odgovor!


Odgovor


Pozdravljeni,
Ko se neka oseba odloči za svojega lečečega zdravnika, je prvi pogoj njunega dobrega sodelovanja medsebojno zaupanje. Tako kot mora zdravnik zaupati svojemu pacientu, da upošteva njegova navodila, mora tudi pacient zaupati njegovemu zdravljenju. Kadar se pojavi kakeršen koli dvom tako z ene kot druge strani je prav, da ga rešita z odkritim pogovorom.
Zato vam svetujem, da vaša žena pokliče svojo ginekologinjo in ji razloži svoj dvom o uporabi mazila. Skoraj prepričana sem, da ji bo razložila s kakšnim namenom ji je predpisala ustrezno zdravilo.
Lepo vas pozdravljam, Lilijana Žerdoner

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]