Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 613

Velenje.com : StrokovnjakDruštvo za boj proti raku : Odgovor


Društvo za boj proti raku
Branka Drk

 


Rjav izcedek,
16.3.2009

Lep pozdrav! Stara sem 20 let in že skoraj 5 let jemljem KT. Imam tudi 5 let istega partnerja in sploh edinega, ki sem ga kdaj imela, vendar pa me je strah zakaj se zelo pogosto po spolnem odnosu čez 3,4 dni pojavi rjavkast do svetel izcedek? In ga imam potem najmanj 3 dni pa tudi trebuh včasih zaboli potem!... Ne uporabljava kondoma, vame pa tudi ne spusti! Res me je strah in vas prosim za odgovor!


Odgovor


Pozdravljeni! Svetujem vam, da se čim prej zglasite pri svojemu ginekologu, saj je vzrokov za vaše težave veliko, zato je prav, da vas pregleda strokovnjak.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]