Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 322

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Ni menstruacije,
17.5.2002

Pozdravljeni. Pred nekaj tedni se nama je s fanton dogadil neljub dogodek in sicer nama je počil kondom. Še isti dan sem odšla v ambulanto, kjer se mi dali stediril-d in po nekaj dneh se je pojavilo zelo močno nekajdnevno krvavenje. Sedaj pa me zanima če je možno, da sem kljub temu zelo močnemu krvavenju (močneje kot sicer pri redni menstruaciji) zanosila, ker mi redna menstruacija zamuja že 6 dni! Hvala za odgovor.


Odgovor


Ča redno perilo zamuja za toliko dni, si lahko naredite test na nosečnost, ki ga lahko kupite v vsaki lekarni. Postkoitalna kontracepcija, ko vzamemo 2 tabletki Stedirila d, čimprej po nezaščitenem spolnem odnosu ( ne kasneje kot po 72 urah) in nato še 2 tabletki 12 ur za prvima dvema, zgolj prepreči vgnezdenje oplojenega jajčeca. Ker menstruacija kasneje mora priti v pričakovanem roku si je po nekajdnevni zamudi nujno opraviti test!

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]