Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 592

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Nosečnost, tabletke in posledice,
10.10.2002 mati

Že 6 let jem kontracepcijske tabletke, s tem da imam pavzo skoraj vsako leto. Sedaj sva se z fantom odločila za otroka. Zanima me, ali je potrebno narediti pavzo tri mesece ali lahko samo za 2 meseca. Kakšne so lahko posledice? Že v naprej se vam zahvaljujem.


Odgovor


Tudi do 7 let lahko jemljete hormonsko kontracepcijo brez prekinitvenih pavz, čeprav še niste rodila. Ker sedaj načrtujeta vajinega prvorojenca je najbolje, da dobite vsaj dve menstruaciji brez tabletk. Prva po zadnji tabletki je še vedno prekinitvena krvavitev in ne vaša prava menstruacija! V tem času treh mesecev je dobro uporabiti kondom in obvezno pričeti z jemanjem vitaminov folne kisline. Te vitamine naše telo ne tvori in jih je nujno v prehrano dodajati že pred zanositvijo in še prve tri mesece nosečnosti. V kolikor bi zanosila prej kot pa v treh ciklusih verjetno ne bi imela kakšnih težav, nekoliko večja možnost za spontani splav obstaja le, če se zanosi takoj po zadnji škatlici tabletk.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]