Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 485

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


TEŽAVE,
25.9.2002 NANCY

Najprej en lep pozdrav! Stara sem 21 let in že 2 leti jemljem tabletke Minulet. Doslej sem imela normalno krvavitev. Zanima me, če je povsem normalno, da imam menstruacijo tako minimalno, da traja pol dneva do en dan. Skoraj nič. To traja zdaj že 3. mesec. Že vnaprej se vam najlepše zahvaljujem!


Odgovor


Ob jemanju hormonske kontracepcije so mesečne krvavitve običajno blažje kot brez tabletk, nekatera dekleta pa imajo kot vi zelo šibko komaj enodnevno krvavitev. V kolikor vas to ne moti ni nujno prekiniti tovrstno zaščito, saj imate za vaša mlada leta ustrezno nizkodozno kontracepcijo.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]