Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 584

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Tabletke ???,
12.9.2002 Natasa

Še enkrat se vam oglašam. Prvič sem vam napisala, da imam težave z rjavim oz. rdečkastim izcedkom. Ker se je to ponavljalo (ta izcedek sem dobila teden dni pred menstruacijo; včasih pa je bila ze kar menstruacija, in ta teden tudi nisem mogla biti brez vložka ali tampona, ker se je drugače vse poznalo na hlačkah), sem ponovno zamenjala tabletke. In sicer iz Cilest na Stediril-d. Kolikor so mi povedali drugi so to najmočnejše tabletke. Zanima me ali je dobro da sem prešla na te tabletke in če mi lahko poveste kaj več o teh tabletkah? Pa še eno vprasanje imam, ki pa mogoče ne sega toliko na vaše področje. Imam namreč tezave s prebavo (včasih grem samo dvakrat na teden na wc). Vem da to ni dobro in da lahko imam zato težave tudi kasneje (ko se bom odločila za otroka). Ali mi lahko kaj svetujete?


Odgovor


Draga Nataša!
Krvavitve ob jemanju hormonske kontracepcije so kar pogoste seveda le v začetku jemanja, po nekaj mesecih pa se to več ne pojavlja. Veliko deklet nima nobenih težav ob jemanju tabletk predvsem tiste, ki so dovolj skrbne, da ne zamujajo in ne pozabljajo na pravi čas jemanja. Zgodi pa se, da žensko telo zavrača ponujene hormone in se odziva s krvavitvami tudi ob zamenjavi tabletk in, da ginekologi poiskusimo že z nekaj različnimi tabletkami in nam preostanejo zgolj še tiste z večjo vsebnostjo hormonov. Prepričana sem, da vam ginekolog ne nameravava predpisovati močnejših tabletk tudi v prihodnje. Ker niste napisali koliko let mladosti štejete, boste po nekaj mesecih jemanja gotovo lahko prešli na Stediril m, sicer pa lahko svojega ginekologa sami poprosite saj recepte sicer dobite le pri sestri. Pa še vaše drugo vprašanje: Prebava se bo uredila predvsem s pravilno prehrano in dovolj tekočine. Suho sadje veliko vlaknin, svežega sadja in zelenjave, polnozrnat kruh, jogurt ali kislo mleko in seveda dovolj gibanja, pa ne bo več sledu o lenem črevesju.Pa lep pozdrav!

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]