Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 584

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Tabletke in telesna teža,
9.9.2002

Dober dan! Mene pa zanima, zakaj se jaz tako redim po teh tabletkah (jemljem Diane 35 že skoraj eno leto), kajti zredila sem se za 10kg! A je možno, da pri drugih tabletkah ni tako? Hvala za odgovor.


Odgovor


Najbrž samo hormonska kontracepcija z Diane 35 ne vpliva na tvojo telesno težo tako, da bi vsak mesec pridobila 1 kg. Večji apetit in več časa preživetega pri hladilniku in štedilniku ter razni priboljški največkrat dvigujejo telesno težo in jo je zato nujno sproti kontrolirati. Ker pa je človeški organizem različen pri vsakem posamezniku je vsekakor možno, da bi ob drugih tabletkah lažje uravnavala telesno težo. S svojo ginekologinjo se posvetuj in jo poprosi za Femoden od iste tovarne zdravil kot je Diane vendar z nižjo dozo hormonov in ob katerem se lahko zaneseš da ne bo večal telesne teže.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]