Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 637

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Čas razgradnje tabletke,
8.9.2002 prestrašena

Lep pozdrav! Zanima me čas, ki je potreben, da se kontracepcijska tabletka v telesu razgradi in začne delovati. Zgodilo se mi je namreč, da sem tabletko vzela in 7 ur po tem bruhala (bruhanje ni bilo povezano s tabletko, jedla sem namreč pred spanjem in zjutraj mi je bilo zato slabo). Ali sem izbruhala tudi tabletko ali je že bila razgrajena. Kaj naj storim, če je moj strah potrjen! Hvala lepa za odgovor in lep pozdrav!


Odgovor


V tem primeru ni potrebna dodatna zaščita, saj je od zaužitja kontracepcijske tabletke pa do bruhanja poteklo kar 7 ur. Torej nobene panike in menstruacija bo po zadnji zaužiti tabletki kot običajno.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  inf[email protected]