Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 517

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Nosečnost in antibiotiki,
2.4.2002 zaskrbljena

Pravkar sem delala nosečnostni test, ki je bil pozitiven, v preteklem mesecu pa sem zaradi bolezni jedla antibiotik Ospen 1500, tablete Naklofen ter si dozirala kapjlice za uho - močno vnetje srednjega ušesa. Takrat seveda še nisem vedela, da sem noseča. Zanima me kakšne so lahko posledice?


Odgovor


V kolikor je nosečnost zaželjena si nikar ne delajte skrbi. Zdravila, ki ste jih morala jemati zaradi vnetja ušesa niso nevarna za plod. Antibiotik Ospen je Penicilin in ga predpišemo kadarkoli v nosečnosti, če moramo zdraviti z antibiotikom. Lokalna uporaba kaplic nima kvarnega vpliva, Naklofen pa je le sredstvo proti bolečinam. V nosečnosti zelo redko dajemo zdravila, vendar vse kar ste morali vzeti ni preprečilo vgnezditve oplojenega jajčeca, zato vam želim le srečno nosečnost še naprej. Čim prej začnite jemati vitamine folne kisline, ki so za razvoj ploda nujne in jih v lekarni dobite brez recepta.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]