Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 438

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Kontracepcijske tabletke in stranski učinki,
29.3.2002 Nuša

Zanima me, če se po kontracepcijskih tabletkah res lahko zrediš in če imajo kakšne stranske učinke? Zanima me tudi koliko odstotna zaščita so tabletke?


Odgovor


Ker hormonska kontracepcija vpliva na večino telesnih organov, lahko tudi dviguje telesno težo. Ginekolog bo v takem primeru zamenjal tabletke z drugimi in priporočil redno kontolo telesne teže. Poleg slabosti in bruhanja, se v začetku jemanja lahko pojavijo tudi vmesni krvavi izcedki iz nožnice, ki kmalu izginejo. Lahko se pojavi glavobol, napetost v dojkah, nelagodje pri uporabi kontaktnih leč, srbenje kože in depresije. Kadilkam odsvetujemo jemanje tabletk, saj je pri njih večja nevarnost nastanka tromboze na ožilju. Nuša 100% zaščite ni, so pa hormonske kontracepcijske tabletke najzaneslivejša in najvarnejša oblika kontracepcije. V primeru, da je istočasno nujno tudi zdravljenje z antibiotiki,je učinek tabletke zmanjšan, zato je potrebno, da se zaščiti tudi fant z uporabo kondoma.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]