Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 542

Velenje.com : StrokovnjakPrimož Jevšek : Odgovor


Primož Jevšek
dr. dent. med.

 




Zdravljenje zoba,
29.8.2012

Pozdravljeni, zobozdravnik mi zdravi zob in sicer šestico, zob je bil na pol gnil, živca sta odmrla, ta mi je zob ščistil, in tudi kanale, vstavil zdravilo in začasno zob zaprl. Zob me sicer ne boli, me pa zelo moti - kot bi mi nekdo zob z klečami tiščal skupaj, ter me boli ličnica na otip. Zanima me ali je to normalno ali je morda kaj narobe, bi moral iti nazaj k zobozdravniku? Občutek tiščanja zoba je moteč, najraje bi si vse skupaj spraskal ven, res pa ne vem zakaj me boli ličnica oz takoj zraven šestice-na ličnici. drugače ne znam razložiti. Hvala za odgovor.


Odgovor


Spoštovani.

Kadar se v zobne korenine zaradi zdravljenja vstavi zdravilo, občasno prihaja do bolečin in vašim težavam podobnih dogodkov.
To je ponavadi zaradi reakcije na zdravilo, ki pa mine. Večinoma v 2 dneh.
Če so bolečine prehude, je potrebno zdravilo odstraniti za nekaj dni.
Če težave niso hude, se vam splača potruditi in potrpeti.
Po menjavi zdravila bodo bolečine izginile.
Ne izgubite upanja. Če zdravljenje ne bo potekalo po načrtih, se lahko oglasite v naši ordinaciji.

Lep pozdrav, Primož Jevšek.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]