Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 379

Velenje.com : StrokovnjakMoja harmonija d.o.o. : Odgovor


Moja harmonija d.o.o.
Zdravljenje alergij in podobnih bolezenskih stanj z bioresonačno metodo Bicom

 


Pekoč občutek na jeziku,
2.2.2010 sonja

Že 14 dni imam slan pekoč občutek na jeziku. V lekarni sem si kupila Ranital in Rupurut, vendar po 4 dneh ni nič boljše. Kaj mi svetujete?


Odgovor


Pozdravljena. Težave, ki jih opisujete lahko imajo različne vzroke. Eden od njih je lahko oralna alergija, ki se pojavi ob uživanju določene hrane (npr. semena, solata...), lahko pa je težava povezana tudi ustnimi glivicami. V nekaterih primerih lahko tudi kandida povzroča močnejši refluks želodčne kisline, kar vpliva tudi na usno votlino. Za natančnejšo določitev vzroka bi se morali oglasiti v naši ambulanti.
Lep pozdrav dr.Igor Čuhalev

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]nje.com