Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 393

Velenje.com : StrokovnjakMoja harmonija d.o.o. : Odgovor


Moja harmonija d.o.o.
Zdravljenje alergij in podobnih bolezenskih stanj z bioresonačno metodo Bicom

 


Kaj omogoča razvoj kandide,
27.7.2009 Irena

Prosim vas če mi lahko poveste ali razvoj kandide povzročajo tudi zdravila kot kortikosteroidi, nesteroidi, protivnetna zdravila, kontracepcijske tablete in zdravila za hormonsko nadomestno terapijo. Za odgovor se zahvaljujem in vas lepo pozdravljam.


Odgovor


Pozdravljena. Kandida je praviloma sekundarna zdravstvena težava. To pomeni, da najprej močen stres, zdravila (antibiotiki, hormonska zdravila, zdravila proti revmi...), pretežno nepravilna prehrana (beli kruh, sladkarije, poživila...)ali premalo spanja,povzročijo oslabitev imunskega sistema in nato se pojavi kandida. Njeni osnovni znaki so najprej utrujenost, napenjanje in velika želja po sladkem ali kruhu. Kasneje se znaki še poslabšajo z bolečinami v mišicah in sklepih, pozabljivostjo, srebenju in povečani občutljivosti na alergene.
Lep pozdrav dr. Igor Čuhalev

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]