Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 647

Velenje.com : StrokovnjakBranko Ćumurdžić : Odgovor


Branko Ćumurdžić
Licencirani trener fitnesa FZS

 




Prehrana in stranski učinki,
19.5.2010

Postavili so mi diagnozo artritis. Zdravnik mi je priporočil veliko gibanja in vadbe. Tega se držim že kar nekaj časa in tudi pozna se malo. Veliko plavam in fitnes mi tudi ni tuj. Zanima me ali bi lahko jemal kakšne dodatke (mislim na proteine in kaj podobnega) glede na to, da še uporabljam zdravila (sulfasalazin).


Odgovor


Pozdravljeni!

Dodatki k prehrani pozitivno vplivajo na rekreativca in športnika, ki se ukvarja z redno telesno aktivnostjo. Odvisno za kateri dodatek se gre ampak mislim da v osnovi ne bi smelo biti težav. V vsakem primeru vam svetujem, da se pred nakupom dodatkov k prehrani posvetujete z osebnim zdravnikom in farmacevtom glede vašega osebnega zdravstvenega stanja in uporabe določena izdeka za katerega se odločite. Vsak človek in njegovo zdravstveno stanje je lahko unikat zato ne morem na splošno odgovoriti z odgovori DA in NE.

LP!
Branko

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]