Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 647

Velenje.com : Diskusije : Pripombe & pohvale : Vprašanje
 

komunala - račun za april - 3 stanovanja, 3 različne položni (Neznan 14.5.2020 13:39)

Poglejte - ISTI BLOK - ISTA KVADRATURA - ISTO ŠTEVILO RADIATORJEV. iN ZNESEK POLOŽNIC za prejšnji mesec:
1. stranka - nekaj malega čez 80,00 €
2. stranka - 103,67 €
3. stranka - TO SEM JAZ - pa kar 160,44 €
In kdo je zdej nor?
NE RAZUMEM OD KOD TAŠNE RAZLIKE.
Ko sem pokazal 2. stranki račune za prejšnje mesece, jo je skoraj kap.

Vsak mesec je razlika med 2. in 3. stranko vsaj 60,00 do 90,00 €.
POVEJTE MI, KAKO JE TO MOGOČE ?



janoš    (14.5.2020 13:45)
Pa ta komunala menda izdaja račune kot ji paše ,ta mesec sem imel odprt samo en radiator,pa sem dobil višji račun kot prej ko sem imel odprta dva radiatorja,kot da bi pisali poznanim manjše račune, nepoznanim v bloku pa višje za porabo v celem bloku.
McLeon    (14.5.2020 14:06)
Te razlike pa skvačkajo tam ko se reče enemu oddelku za števce. Imajo enega sila študiranega (neka večerna šola kvečjemu srednje stopnje), ki ti bo zviška in arogantno trdil, da ima prav. Vsi se ga izogibajo na oddelku, ima se pa za nekega šefa. Zadnji čas, da dajo na tisto funkcijo enega inteligentnega.
pubo    (14.5.2020 15:14)
Koliko ima kdo oseb? - Voda gre po osebah.
Koliko ima kdo odprte radiatorje? Meri se poraba.
V katerem nadstropju je kdo?
Koliko ima zunanjih sten?
Ad36ela    (14.5.2020 15:20)
pubo, narobe. Ti si še vedno na varianti "naprej".
A ti ni jasno, da ti je pojasnil, da se dela na "rikverc".
kuhalnica    (14.5.2020 15:26)
pubo ne seri imam isti primer stanovanje v pritličjo 54 kvadratov 2 osebi spodaj kleti uporabljam samo radiator v kopalnici položnica vsak mesec ista 110 EUR.Kdo porabi vsak mesec do centa enako. z to komunalo je nekaj hudo narobe.
Ad36ela    (14.5.2020 15:54)
kuhalnica ima prav, res je.
jagababa    (14.5.2020 16:37)
hja tut jaz sem dobil isti znesek za april kot marca, sem pa marca dobil 15eur manj kot februarja. jaz jim vsak mesec pišem po mejlu pa jim težim! tudi vi jim dajte! ne se pustit!

torej aprila nisem nič kuril, mogoče par noči ko je bilo hladno en radiator cca 30% moči. zdaj maja še sploh nisem.
ella1981    (14.5.2020 17:07)
Jagababa a si z maili kaj dosegel?Ker jaz sem dobila položnico 27€ višjo kot prejšnji mesec pa nimam radiatorjev sploh odprtih.
HD4650    (14.5.2020 18:29)
Mi smo aprila odprli en radiator za eno noč in enega za dve noči in imamo ceno ogrevanja 79 eur! Za 5 litrov tople vode? Drug teden grem na Komunalo, želim razlago.
deklič    (14.5.2020 18:34)
Me ni bilo cel april v stanovanju in samo en radiator odprt pa imam večjo položnico kot nad mano ko sta dva in bla skoz doma pa imela tri radiatorje odprte..... Jaz 60 evrov ogrevanja onadva 28 evrov..... Pa sem v prvem nadstropju, pod mano stopnišče, kolesarnica in trgovina ter vogalno stanovanje...več kot očitno vnapišejo glih kak jim pridejo številke pod prste...
pubo    (14.5.2020 18:36)
Kuhalnica - moja prebava je moja stvar. Najdi prosim malo kulture. Hvala
lubca    (14.5.2020 18:41)
HD4650 pravilno.
Kuhalnica, ne odnehaj.
miran62    (14.5.2020 19:40)
Nisem zagovornik komunalnega podjetja, se pa že od začetka uvedbe delilnikov (leta 2010) ukvarjam z problematiko ogrevanja v več stanovanjskih objektih ter z porabo vode v teh objektih. Verjemite, da sem ugotovil marsikaj (in še ugotavljam), velikokrat pa je kriva velika poraba, zato potrebno pogledati vsak primer posebej. Če na grobo odgovorim odpiralcu diskusije na vprašanje, KAKO JE TO MOGOČE.
Poleg istega bloka, iste kvadrature stanovanja in istega števila radiatorjev je tu še nehaj dejavnikov, ki vplivajo na končno številko na položnici. V tem času je še vedno najbolj aktualen strošek ogrevanja. Količina porabljenih MWh v bloku se razdeli na fiksni del (po kvadraturi stanovanja) in variabilni del (po delilnikih). Razmerja so lahko 20:80, 30:70, 40:60 in 50:50. V primeru, da je razmerje 30:70 si boste 30 % porabljene energije razdelili sorazmerno na velikost ogrevalne površine, ostalih 70% pa sorazmerno po številu enot na delilnikih (tudi če nimate odprtih radiatorjev se plača 30% energije). Porabniški deleži za ogrevanje, določeni v četrtem odstavku 15. člena pravilnika, ki so nižji od 40 % deleža ogrevane površine, se zaradi zagotavljanja ustreznih bivalnih pogojev posameznega dela stavbe zvišajo na 40 % deleža ogrevane površine (če ne boste porabili pod 40% se vam doda poraba do teh %). Zelo pomemben dejavnik so velikosti radiatorjev oz. faktorji radiatorjev (lahko so od 0.2 pa tudi preko 3, kar pomeni, da lahko gre v izračun za radiator, ki je zaznal 100 enot lahko 20 ali pa 300 enot (zato je bolj pomembna moč radiatorje kot pa število radiatorjev). Eden večjih stroškov je obračunska moč, ki je od objekta do objekta lahko (in je) različna. Različna pa je tudi znotraj objekta zopet odvisna od velikosti stanovanja. Sanitarna topla voda (ogrevanje vode) se deli glede na število oseb. Poraba mrzle vode je odvisna od števila oseb (pavšal-skupna poraba se razdeli na število oseb), v kolikor pa obstajajo števci za posamezna stanovanja pa po števcih. Potem so tu še padavinske vode (razdeli se glede na število stanovanj).
Vsled navedenega ne morejo biti stroški na položnici enaki.
Ali so podatki na položnici pravilni oz. realni pa je zato potrebno pogledati vsak primer posebej (vsi potrebni podatki so in morajo biti na vpogled).
Največjo vlogo pri ogrevanju in porabi vode ponavadi odigrajo tisti ki vršijo popis porabe in delitev le te (Staning, MT merilna tehnika, E.I.P, Brunata...).
Tema je obširna, z veseljem pa odgovorim še na kakšno vprašanje.
.
janoš    (14.5.2020 21:20)
Kaj pa število prijavljenih v stanovanjh,Linea pravi da to ne more točno ugotovit,jaz pa pravim naj gre v upravno enoto dobi podatke kje so prijavljeni ti priseljenci in če so res tam naj plačajo porabo vode in ostale račune,če ne pa kazen!število stanovalcev se torej da ugotoviti,enkrat bo tudi tu potrebno narediti red!
ponaredek    (15.5.2020 7:23)
Miran62 ima prav ,če imate števce si vodite in pišite od 12-14 za mesec maj in 12-14 za mesec juni ,te datume oni popišejo . Voda je odvisna koliko ljudi je prijavleno ,na računu piše koliko oseb je v bloku ,narediš kontrolo oseb in točno veš koliko oseb je na šverc ,tako smo pri nas ugotovili ,da nimajo vsi prijavlenih,ker na komunali ne dajo te podatke. Drugače se obrneš na zvezo potrošnikov,ker komunala nima vedno prav .
sitemeter    (15.5.2020 7:47)
Predlagam ti, da pokličeš na komunalo pa vprašaš. Tule gor boš mel ene 10 različnih komentarjev.
miran62    (15.5.2020 7:51)
janoš imaš prav. Vsak upravnik stavbe mora ravnati v smislu dobrega gospodarja. Med drugim, bi lahko kot upravnik pridobil (lažje kot vsak posameznik) na upravni enoti podatke o številu oseb prijavljenih v posameznih stanovanjskih enotah v zgradbah katerih upravnik je. Žal pa je največkrat slišan odgovor, da oni nimajo s tem nič, da je podatek tajen itd., itd. Zanimivo pa je, da imajo vse podatke na osnovi katerih nam zaračunavajo njihov strošek upravljanja (recimo površino stanovanj v cm2) ! Na tem področju, bi morda večje vlogo odigrali tudi predstavniki etažnih lastnikov, ki najbolje poznajo stanje v svojih objektih (če nekdo nima na določenem naslovu prijavljenega stalnega ali začasnega prebivališča, je potem tam na "črno"). Postopki so znani in jasni, samo nekdo ne upravi svojega dela.
laminat112    (15.5.2020 9:12)
Naj vam povem kaj se je zgodilo meni .BIL sem predstavnik bloka in sem imel vpogled v število stanovalcel v stavbi. Malo sem raziskoval koliko jih je prijavljenih ,in po raziskovanju sem ugotovil ,da jih je 38ljudi neprijavljenih .Blok ima 100 stanovanjski enot...Ker sem vse te ljudi prijavil so se zarotili proti meni in me odstavili......
JOHN1    (15.5.2020 9:14)
MOJE MNENJE
V kolikor se upoštevajo še kakšni kriteriji, je vseeno

NEMOGOČE - da bi nastalo med enim in drugim stanovanjem skoraj 100,00 € razlike.

NEKAJ NE ŠTIMA
jagababa    (15.5.2020 9:30)
ella1981 ne sj vem da ne bom, samo dajem jim vedet da se ne bom pustu in jim bom težil vsak teden.

meni so pojasnili da se v naši stavbi v kateri je 6 stanovanj, deli na delež stanovanj. aja zakaj imamo potem števce na radiatorju??!?! o tem pa niso nič več rekli. četudi sem jim še 2 3 mejle poslal naj pojasnijo to! kmeti zarukani!
miran62    (15.5.2020 9:35)
ponaredek
Imaš prav, prvotno je potrebno narediti kontrolo pri sebi. Še so to števci si popišite njihovo mesečno stanje in primerjajte s stanjem na položnici (če so števci število oseb ne igra vloge-lahko dve ali pa pet oseb porabi to vodo). Če je pa pavšalno plačevanje (celotna poraba se razdeli enakomerno na število stanovalcev). Število oseb javlja predstavnik etažnih lastnikov upravniku, ta pa dalje komunalnemu podjetju, ki res ne popisuje število oseb.
Popis porabe in delitev stroškov delalo firme ki sem jih že navedel. Te firme javijo podatek komunalnemu podjetju, ki ga da na položnico. Komunalno podjetje da osnovni podatek mesečne vhodne količine MHw in m3 za objekt (tudi ta podatek lahko z predstavnikom komunale kontrolirate na glavnih števcih-letno poročilo pa prejmete enkrat letno), od tu dalje imajo stvar v rokah izvajalci popisov in delitev stroškov. Na koncu mora biti seštevek porabe enak vhodni količini, ki ga želi imeti komunalno podjetje kot distributer energije za ogrevanje in vode tudi plačano.
Pravi naslov za pritožbe glede ogrevanja in vode so torej izvajalci popisov in delitev stroškov (komunalno podjetje TEGA NE POČNE).
O tem, kakšne vse primere poznam na temo porabe in delitve bi lahko napisal knjigo z naslovom saj ni mogoče-pa je !
Zato je prav, da se ljudje o tem pogovarjajo, povejo svoje morebitne probleme na to temo in stvari se lahko popravijo, seveda pa je potrebno najprej preveriti stvari pri sebi (kot prvo mesečni popis porabe, narediti primerjavo in nato iskati dalje morebitne nepravilnosti).
Kot sem že omenil glede na izkušnje z veseljem ponudim kakšno pomoč oz. nasvet.
He32ma    (15.5.2020 10:26)
To kar miran62 tule gor piše je čista zguba cajta.
Nismo na šihtu pri KPV, da bi vsak mesec popisovali in zasledovali, kontrolirali, itd... če bi tako bilo potem nam mora KPV plačati, da delamo kontrolo nad njimi.

To kar miran62 predlaga je neumno, ker bi ptem nekaj preverjali npr. 1 mesec nato pa obupali saj se spreminja tako sezona (vreme) kot drugi dejavniki (štev.prebivalcev), ipd.

Miran62 je očitno komunalec in bi nas rad zamotil s takim početjem, da bi se revolt sprotil že pri samih uporabnikih in da uporabniki nebi pritiskali na KPV.

Dejansko pa gre takole.

1. Plač na firmi, plač na pogodbenih izvajalcih, ipd. ... nenazadnje plač občine, plač od občine-outsorcing, ... je toliko in toliko.
2. Ker je vseh teh plač toliko in toliko se zdaj za maso plač na rikvec zračuna koliko je treba porazdeliti na položnice.
3. Ker je treba na rikverc porazdeliti na položnice potem ni rečeno, da bo tvoja položnica manjša ta mesec na ogrevanju čeprav je bilo vreme toplejše kot prejšnji mesec.

Tako, da se ne ukvarjati s pogovori na oddelkih za obračun, na oddelkih za odčitavanje števcev, ipd. ker so tisti delavci tam v istem mlinu kot odjemalci - vsi plešemo po istih notah. Oni na oddelkih KP ne smejo delati drugače kot je odločeno na vrhu.

Vrh sestavljajo odstotkovno (%) z deležem po teži besede župani glede na solastništvo v KP. Razni odbori, sklepi svetov občin, ipd. - vse to je za pokrivanje sklepov na vrhu, vse to je za pravno formalnost. Največjo težo besede ima Velenje - okrog 80%, potem kakih 15% Šoštanj in ostalo Šmartno; vse to odvisno od dejavnosti - npr. na pokopališču nima Šmartno nič - torej 0% besede.

Skratka - dogovor županov in pri tem predvsem beseda "župana" Velenja (ni važno ali je to župan ali nadžupan ali podžupan Velenja) je odločilen. Ostala dve funkciji županov (Šoštanj in Šmartno) zadaj frfotata za Velenjem. Kakor Velenje reče, tako je kot pribito.

Skratka miran62 bi nas rad napeljal na to da nosimo vodo v rešetu, KPV bi pa še naprej vsako leto 1x podražilo oskrbo in energijo, tako da uporabniki padamo iz šoka v šok, ... na jesen pa že malo pozabimo na vse skupaj. Podržitve pa delajo na zimo, ko nas lahko stikajo in nam trkajo na dušo.

Nihče se ne vpraša za znižanje stroškov na položnicah, npr.:

- zakaj imajo zunanje popisovalce
- zakaj imajo kakih 50 osebnih avtov, ki stojijo na dvorišču KPV in čakajo, da se bo kdo peljal z njimi (lahko bi organizirali info točko za preveze v naslednjem dnevu namesto cca 50 osebnih avtov, ki čakajo)
- zakaj imajo na pokopališču tudi zunanje izvajalce poleg tam zaposlenih
(tu niso mišljene zasebne pogrebne službe, ki so na tržišču)
miran62    (15.5.2020 10:41)
Kot vidim je tema aktualna-normalno saj se gre za težko prislužen denar.

laminat112
Kot predstavnik si z "raziskavo" opravil levji delež. Tvoja pravica in naloga je da si te podatke javil (interno) upravniku, njegova naloga je da to javi komunalnemu podjetju, izvajalcem popisov in izvajalcu delitve, ki morajo dejansko stanje upoštevati. Tisti, ki so te odstranili (žal skupaj s teboj) sedaj plačujejo stroške tudi za tiste , ki niso prijavljeni.
Vsak posameznik ne more prijavljati, še manj pa odjavljati osebe-zato so predstavniki in upravniki, ki kot sem že omenil velikokrat ne opravijo svoje naloge.

Če odgovorim še JOHN-u1.
Ko sem našteval dejavnike, ki vplivajo na ceno ogrevanja sem pozabil še faktor lege stanovanja v objektu (stanovanja v nekateri blokih imajo upoštevan ta faktor, nekatera pa ne), pa ne bom sedaj o detajlih. Vsi dejavniki, ne da nebi bilo mogoče, ampak z LAHKOTO dosežejo tudi preko 100 € razlike (dokazani primeri). Še vedno pravim, da so možne tudi napake, kar pa bi bilo potrebno preveriti na posameznem primeru.

In še jagababa:
Ko omenjate 6 stanovanj, predvidevam da je govora o tako imenovanem "petorčku" ali pa "četverčku" z podstrešnimi stanovanji, kar pa sploh ni pomembno. Navedel sem že kakšne so možne zakonske delitve stroškov ogrevanja stanovanj. Samo za informacijo: ogreva se tako imenovana bivalna za nekatere ogrevalna površina (brez balkonov, kleti, teras...). Recimo, da ja vaše razmerje 20:80, kar pomeni, da boste plačali 20% skupne porabljene energije ogrevanja sorazmerno na velikost ogrevalne površine (fiksni del) in 80% skupne porabljene energije po porabi oz. po delilnih (variabilni del). Na kratko primer:
Mesečna poraba bloka je 10 MWh. 2 MWh (2000 KWh) se plača glede na m2, 8MWh (8000 KWh) pa po porabi. Skupna ogrevalna površina bloka (vseh 6 stanovanj) je 360 m2 (recimo, da so vsa stanovanja enaka), to je 60 m2. Račun: 2000 KWh / 360 m2=5.55 KWh na m2. 5.55 KWh x 60 m2=333.33 KWh (porab, ki nima veze z porabo po delilniki).
Seštevek vseh enot na vseh delilnikih oz. radiatorjih v objektu je recimo 1200 od tega je seštevek tvojih porabljenih enot na delilnikih 150. Račun: 8000 KWh / 1200 =6.66 KWh na enoto. 6.66 KWh x 150 =999 KWh.

Seštevek obeh 333.33 KWh (po deležu ogrevalne površine) in 999 KWh (po porabi po enotah delilnikov) =1332.33 Kwh oz. 1.332 MWh-pomnožiš z ceno MWh ure in dobiš strošek ogrevanja.
To je na grobo, ker je potrebno vmes upoštevati še že omenjene dejavnike.
Tako kot pri porabi vode, si je tudi tukaj prvotno potrebno zapisati mesečno stanje delilnikov, primerjati z popisom in potem iskati morebitne napake oz nepravilnosti. Vsekakor obstaja kar nekaj stvari na katere je potrebno biti pozoren-najprej pa preveriti doma.
Ad36ela    (15.5.2020 11:10)
miran62 je očitno komunalc.

Kdo bi imel čas v petek dopoldan pisat na dolgo in široko neko kvazi znanost in zagovarjat početje.

On bo izključno svoje citre špilal, ker je v službici zato, da dela pa istem kopitu kot je nastavljeno.
miran62    (15.5.2020 12:03)
Še odgovor HE32ma:
Miran je moje pravo ime, 62 pa moja letnica rojstva (se ne skrivam pod nekimi čudnimi nazivi itd). Sem upokojenec Premogovnika Velenje in nisem in nimam nobene povezave s Komunalnim podjetjem (ne jaz ne kdor koli od mojih). Glede zgube časa je tako, da druge kontrole kot te, ki sem jo neveden NI. Seveda je vsak mesec drugače in pri vsakem uporabniku drugače, če pa smatrate, da so izračuni pravilni niti ne rabite kontrole. Veliko ljudi pa ravno govori, da sem jim vsaj zdi, da je nekaj narobe. Če ne boste sami preverili koliko ste natočili na bencinski goriva in zato plačali, ali pa sami preverili račun v restavraciji vam tega ne bo naredil nihče.
Da še enkrat ponavljam, da je potrebno preveriti kaj plačaš in koliko. Povsem ste zgrešili, ko me povezujete z Komunalnim podjetjem oz. me imate za njihovega zagovornika. Če ste pozorni prebrali sem navedel, da bi lahko v povezavi z stroški ogrevanja in porabi vode napisal knjigo, tudi možni naslov sem navedel. Vse primere napak (v popisu, v izračunih itd.) imam dokumentirane in bi želel na to opozoriti ljudi.
Za zgoraj navedeno prej pričakujem odgovor s strani Komunalnega podjetja, ki verjetno ne bo hvala na moj račun, ampak kaj se grem, vi pa pravite, da delujem v povezavi z njimi oz. v njihov prid (totalno ste zgrešili-jaz vendar govorim, da se napake dogajajo). Še enkrat ponavljam dejstvo, da za glavnim števcem -vhodna količina podatke popisujejo in izračunavajo drugi in to je vse kar je v zagovor K.P.
Vse kar ste navedli pod "dejansko", sploh ne bom komentiral, ker me popolnoma pri tej tematiki ne zanima njihove plače, vozni parki, župani, pokopališče itd.
Če ste vi razumeli, da želim nekoga napeljati, da nosi vodo v rešetu se res opravičujem.
Moja želja je da na osnovi izkušenj (dokumentiranih primerov) morda pomagam, tistim, ki pravijo oz. vsaj sumijo da jim stvari glede stroškov ogrevanja in porabe vode ne "štimajo".
Upam, da je večini jasno, da govorim da napake so (torej kritiziram), ne pa da zagovarjam Komunalno podjetje ali koga drugega.
Ker nobenega ne žalim, razlagam le kako pridemo do številke v € na položnici (kar pa obvladam) bom pozval vse, ki sumijo na kakšne nepravilnosti na temo porabe, da me lahko pokličejo na tel. 041 748 912
pa jim bom poskušal svetovat Na koncu vas, samo prosim da, pri MWh in m3 ne vpletate še kakšne politike.
(telefonska številka je javna-v imeniku in če vas zanima, kdo sem malce pobrskajte, pa boste ugotovili- lahko pa se tudi slišiva in skupaj- zdaj že lahko, popijeva kakšno pivo).
He32ma    (15.5.2020 12:49)
Če vi Miran zagovarjate plesanje po vižah KPV potem ste zagovornik KPV.

Vi samo tolmačite kako to poteka kar je premalo za zasuk. Zasuk je treba narediti z zniževanjem stroškov KPV na vseh področjih (od pokopališča, voznega parka, števila plač, itd.) in ko bo to urejeno

bomo lahko fižolčke šteli na svojem števcu.

Kje je tu politika kar je vaša filozofija? Pač knap.
Ad36ela    (15.5.2020 12:54)
62Miran - pri 58.-tih letih upokojenec, a te ni sram?

Plašnice dol vzemi, če si že vendar v penziji (nisi več na rudniku kjer si moral molčati) in nehaj nabijati kako "naj narod zamaške zbira".
BARBICA    (15.5.2020 13:04)
Bravo za miran62

Ce je stevc za vodo za posamezna stanovanja, (kar je pri nas v bloku) mal se vprasajte kolko vsak posameznik v gospodinjstvu porabi. V nasem bloku je fant zivel sam v stanovanju in je porabil 9m3, midva pa 6-7 m3 max, kar ne pomeni da se ne tusiramo ali da ne cistimo po stanovanju. Stanovanje je 3-sobno v bloku z vec kot 100 stanovanji. Glede ogrevanja pa imam tudi svoje mnenje. Vse radiatorje ko je potrebno imam odprte na 2,5 (termostatski ventil). Na podlagi vsega navedenega, je zadnja poloznica je bila 78,64€ en mesec nazaj pa 77,47€
Da povem se, nisam na KPV v delovnem razmerju.
lep pozdrav
skype    (15.5.2020 19:34)
s tem plačate prevoz z lokalcem, haha
kuhalnica    (15.5.2020 22:06)
Ad36ela Tebe je lahko sram ker pišeš take butaste včasih smo knapi šli v penzijo z 27leti in 9meseci delovne dobe v jami pri starosti 48 let.Nikoli menda nisi videla jame znotraj in sedaj se norčuješ iz knapa .Moraš vedet vsak knap pa naj bo star 50 let in je delal v jami si pokojnino krvavo zasluži.
miran62    (15.5.2020 22:22)
Ko sem komentiral stvari povezanimi z stroški ogrevanja in porabo vode sem vedel, da bodo različni odzivi. Žal večina odgovorov nima nobene povezave z vprašanji, ki so bila postavljena (zakaj toliko, zakaj pri meni , po katerem členu...). HE32me- jaz ne govorim, zakaj je cena MHw ali m3 takšna kot je , kdo jo je določil in na kakšen način, kdo je šef komunalnega podjetja itd..ampak o vrednosti evrov, ki so na položnic, za katere predvidevam, da le ugibate. Vaš (domnevam) politični zasuk boste lahko uveljavljali na naslednjih volitvah. Počasi se že ponavljam-napak pri obračunih je veliko (preveč) in jaz opozarjam na to, vi pa še vedno pravite, da zagovarjam KPV (mislim, da je nekega jugo filma-kdo je ovde glup).
Tako je star sem 58 let in sem bilo celo delovno dobo zaposlen na Premogovniku, kar si štejem v čast (ker vam računica ni jasna, obstaja "benificirana" delovna doba). Še enkrat bi prosil, da na temo odpiralca teh diskusij glede komunalne položnice in odzivov na temu (tudi moje) ne žalite "knapov", ki nimajo s tem nobene povezave. Mene ni sram, da sem pri teh letih (polna delovna doba), že upokojen, vi bi se pa morali zamisliti kaj govorite (predvidevam, da ste še zelo mladi) in ne veste kaj ste povedali z "naj me bo sram". Res je sem "knap" ampak če že hočete sem za vas "g. knap".
Ostanite zdravi in lep večer še naprej (pazite na število fizolčkov !)
CISD    (15.5.2020 23:30)
PREPROSTO:
1. stranka 65 € fiksni del + 4 € voda + 12 € ogrevanje = 81 €
2. stranka 65 € fiksni del + 14 € voda + 25 € ogrevanje = 104 €
3. stranka 65 € fiksni del + 42 € voda + 53 € ogrevanje = 160 €
povprečno 65 € fiksni del + 20 € voda + 30 € ogrevanje = 115

KOMENTAR: V enako velikih povprečnih stanovanjih plačamo v istem bloku vsi enak fiksni del, to je okrog 65 €.

PORABA IN OGREVANJE VODE: Povprečno gospodinjstvo plača okrog 20 €. Zelo varčna manj kot 5, zgornje meje pravzaprav ni. Razlaga velja za stanovanja z merjeno porabo vode v stanovanju.
Najlažje in veliko lahko prihranimo pri varčevanju z vodo.

OGREVANJE STANOVANJA: V tem primeru je povprečno gospodinjstvo plačalo okrog 30 €. Prva stranka ni ogrevala stanovanja, a so vseeno plačali 40% od povprečne porabe 30 €. To je 12 €. Druga stranka je plačala za ogrevanje cca 80 % povprečne porabe. Torej ostane za plačilo za tretjo stranko svojih 30 € in 18 € prve stranke in 5 € druge stranke. Skupaj 53 €.

Tretja stranka živi v ogrevanem stanovanju pri temperaturi 25 stopinj ali več. Dokaz: celoletna uporaba poletne garderobe - kratke hlače in majice brez rokavov. Zaradi tega se je poraba tretje stranke praktično podvojila.

Pri prvi stranki je temperatura še vedno udobnih 21 stopinj, kar je še vedno precej več od priporočenih vrednosti. Vso potrebno toploto dobi od tretjih strank. Tudi kopalnica je neogrevana, če zanemarimo vertikalne cevi za ogrevanje gornjih stanovanj. Poleg zimske garderobe uporabljajo tudi odejo v dnevni sobi med npr gledanjem TV.

Pri drugi stranki delno ogrevajo dnevno sobo na razkošnih 22 stopinj in kopalnico na 24 stopinj.

Če bi se tretja stranka ogrevala tako kot druga stranka bi za ogrevanje porabili povprečno okrog 20 evrov na stanovanje. Prva stranka bi plačala za ogrevanje samo 8 evrov, temperatura v stanovanju pa bi padla pod 18 stopinj. Druga in tretja stranka pa bi plačali vsaka po 26 €.

POMEMBNO: Varčevanje tretje stranke bi prisilo prvo stranko, da prične ogrevati stanovanje. Razlika med plačilom strank za ogrevanje pa bi se precej izravnala. Prva stranka bi za 21 stopinj plačala 20 €, druga in tretja stranka pa za 22 stopinj 22 €.
PRIHRANEK tretje stranke 31 €, druge stranke 3 €, skupaj 34 €.
IZGUBA prve stranke 8 €.
SKUPNI PRIHRANEK v bloku 26 € ali slabih 30%.

OPOZORILO: Gre za razlago kako bi lahko bilo. Odstopanja pa so lahko tudi večja. Pomembno pa je, da bi ob enakih bivalnih navadah plačali enako. Upam, da je to razvidno iz gornjr razlage.
CISD    (16.5.2020 0:32)
Janoš, namerne napake so zaradi nepreglednega obračuna možne.

McLeon, sistem obračuna je razvilo preveč inteligentnih, ki so dobro poskrbeli dolgoročno za svoj žep.

Kuhalnica, lahko da je prišlo do sočasne napake pri izvajalcu delitve stroškov in na komunali in so obračunali enako kot prejšnji mesec. Lahko pa da si pavšalist in imaš poračun dvakrat letno.

Deklič, logično, da porabiš več, če so okrog tebe manj ogrevani prostori. Pozabil si napisati koliko je bila temperatura v tvojem stanovanju in koliko v sosedovem in ali ima sosed na radiatorjih termostatske ventile.

JOHN1, če pogledaš mojo razlago je možno.

Jagababa, ceneje bo, če pozabiš na števce na radiatorju.

Miran62, kdaj greva na pivo?
andromeda    (16.5.2020 1:59)
kuhalnica bravo za razlago glede knapov! jaz bom še pa dodala ,da so in še delajo z maskami,eni pa zdaj dihati ne morejo, če jo imajo deset minut na obrazu tako ,da kapo dol rudarjem.
miran62    (16.5.2020 9:03)
Kar se tiče piva-moja telefonska številka je objavljena, sem pa včeraj po pisanju spil 3-4.
Samo za informacijo: Vsi popisovalci in izdelovalci delitve stroškov, so dolžni vsakemu predložiti izračun. Nekateri (naprimer Staning, E.I.P....) imajo možnost vpoglede v izračun na njihovih spletnih straneh (pokličeš firmo in dobiš svoje geslo), nekateri, ki pa tega nimajo pa vam lahko na vašo željo mesečne izračune dostavijo v poštni nabiralnik (nekateri si za to zaračunavajo). Nekateri izpisi izračunov ne vsebujejo vseh potrebnih podatkov tako, da ne boste mogli prekontrolirati celotnega izračuna, Vsak predstavnik etažnih lastnikov lahko dobi izpise za vse enote posamezno in za objekt v celoti v eni ali drugi obliki (obrnite se na njih). Za tiste, ki morda nimajo možnosti dostopa do interneta, lahko z vašim geslom dostopa do podatkov kdor koli drug (vaše je da pridobite geslo). Teh podatkov (izračunov) NIMA komunalno podjetje, ampak le tisti ki vršijo popise in izračune. Na položnice je le končna številka porabe katere komunala pridobi od izvajalce popisov (prosim, da mi ne bo zopet nekdo govoril, da zagovarjam KPV). Na teh izpisov lahko vidite porabo vsakega delilnika posebej, vaše (HE32ma) pa je le da si enkrat mesečno tudi sami popišete te tri ali pa pet številk in jih primerjate z izpisi popisovalcev, ker je to ENA in EDINA MOŽNA kontrola.
Še malo pa na pivo (ker včeraj nisem naredil kontrole mislim, da me kelnerca obrnila enega). Lahko se mi kdo pridruži in nadaljujemo temo ob pivu- plačam jaz, saj veste knapovska penzijo.
AD36ela- v penziji sem z polno delovno dobo že polnih 6 let-lep dan vsem upokojencem.



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]