Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 558

Velenje.com : Diskusije : Pripombe & pohvale : Vprašanje
 

g.jenko - kolesarske poti (Neznan 12.8.2019 12:13)

Rada pohvalim ljudi, ko naredijo kaj dobrega, saj vidim, da tudi v podjetju, če ljudem osebno predaš pohvalo v pričo vseh, dokažeš, da njihovo delo šteje, posledično se tudi ostali trudijo biti vsaj takšni. Notranje zadovoljstvo, ko vidiš, da delaš nekaj dobrega je neprecenljivo. Seveda jih moraš za to tudi nagraditi. Rada bi pohvalila g.Jenka, čeprav sem prej imela svoje mnenje o njem, niti ne tako slabo, pa vendar (če boste nadaljevali v tej smeri, da ščitite občane, imate moj glas). Ste edini svetnik, kateri se je javno podpisal pod komentar o "kolesarskem adrenalinskem parku" v Velenju. Sem že sama razmišljala, da bi naredila kakšno fotografijo in jo poslala uredniku, da bi jo prilepil tukaj, ampak mi žal čas ne dopušča. Vse glavne točke so fotografirane, čeprav je tega še več, že ena sama usodna je pa več kot dovolj. Na fotografijah v Šaleku je razvidno kako so sedaj zmanjšali globino parkirnega mesta in že tukaj vidimo, da veliko avtomobilov gleda ven iz "boksa". Je to normalno?! V razvitih EU državah ni, ker so vozila čedalje daljša. Tisto grmovje bo zraslo pred volitvami in bodo vsa avta "štrlela" iz boksov. Saj grmičevje obrezujete samo tik pred volitvami, pomeni na 4 leta. Želite velike družine, ne omogočite jim pa dovolj veliko parkirišče. To ni tema in ne želim obračati, ker bodo že v nadaljevanju "občinski plačanci" to storili, da se le ne bi govorilo o problemu.
G.Jenko, ker ste res ažurni in vidim, da človek kateremu je mar, vas prosim, če lahko objavite tudi podatek o raziskavah, ki jih je počela občina, da si prebivalci Šaleka želijo ta kolesarski pas tik ob parkirišču in manjše parkirne prostore, saj so podali podatek, da je bila opravljena anketa. Da ne omenjam kraje več deset parkirišč zdolž ob robniku za Mercatorjem. Prav tako zahtevajte od vodstva naj podajo izjavo, kdo bo nosil odgovornost, če bo kdo koga povozil. Vem kaj je varnost v prometu, vem tudi kdo ima prednost, ampak tam kjer je to možno. Če pa ti imaš onemogočen pogled in te nekdo sili v nevarnost, pa žal previdnost ne pomagaj kaj dosti.

Zdaj pa vprašanje še za ostalo opozicijo. Se bojite vodstva MOV? Ali ste tudi vi vgrajeni v del pogače? Kje je sedaj Suzana, Joco, Letonje? Podajte svoje mnenje na seji, združite se sedaj in storite nekaj, predno pride do hujše tragedije.

MOV pa prosim, če lahko v poštne nabiralnike stanovalcem Šaleka pošlje anketo ali si želimo to skrapucalo od kolesarskega pasu ali ne. Če lahko pošiljate svoje obraze, ko vas je potrebno voliti, storite to še sedaj. Edino tako boste dobili realno sliko.

še povezava do komentarja g. Jenka:

https://neodvisni-velenje.com/doma/2019/08/09/kolesarske-steze-v-velenju-komentar/



frenk 53    (12.8.2019 12:20)
Lažje že obstoječe zmanjšati, kot se pa cufat z zasebniki za meter zemljišča ob cesti, da se razširi Silne žive meje, privat lastnina....
twinpower    (12.8.2019 12:41)
Brežina pake ni občinska, tudi omenjeno grmičevje ni občinsko. Če boste sedaj oz. do avgusta 2022 prosili občino, da obreže grmičevje boste dobili odgovor, da to ni v njihovi domeni, da bodo napotili vprašanje na državno raven itd itd. In nato pride mesec pred volitvami, občinarji skačejo po brežinah, čistijo, režejo, obrezujejo, odvažajo ni da ni. Zanimivo kako lahko dobijo vsa dovoljenja tik pred volitvami. Seveda butast narod tem nebulozam nasede in še vedno voli isto garnituro.
Glede Jenkota pa sledeče, ne mislim nič slabega, le skromno mnenje. Pozabite na tiste hotele za bogate upokojence, to je brca v temo, katera vas je dve leti zapored pokopala. Sedaj poskusite dokazati čimveč nepravilnosti, sedaj se javno izpostavite in preprečite morebitne nesreče, ki se lahko zgodijo. Preprečite korupcijo in nepotizem. Vam so dolžni pokazati dokumente, če občanom ne želijo in ne moremo priti do njih. V kolikor ne želijo, pa pošljite medije ponj, pa ne VTV. Ko se bo nekdo večkrat znašel na tapeti, ne bo dolgo gor obstal. Spomnimo se Maribora in radarjev. Ena stvar, katero so trmasto peljali kljub kazanju nezadovoljstva občanov, jih je pokopala. To se sedaj lahko zgodi Velenju, v kolikor pride do hujše nesreče otroka kakšnega velenjskega veljaka - upam, da se to prepreči pravočasno in do tega nikoli ne pride.
Butchman    (12.8.2019 12:59)
jaz se strinjam, da kolesarski stezi v Šaleku in na Gorici nista varni in nista namenjeni vsem občanom, vendar ocenjujem tole objavo g. jenka za populistično....nisem ga še videl na biciklu, ne vem, če si je pobliže s kolesom ogledal obe stezi...tudi rešitve ni podal, "lahko bi se našlo...." je zgolj del populistične objave....je pa res, da suzana in miha nista prišla še niti do tega :)
BuddhaMonk    (12.8.2019 13:12)
14. člen Pravilnika o kolesarkih površinah določa, da mora biti v primeru pravokotnega parkiranja razmik med parkiriščem in kolesarsko stezo 110cm. Po slikah sodeč ne bi rekel, da je. Tudi po skrajšanja parkirnih mest.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV13447

Mi je pa vseeno, kdo na kaj opozarja, če je kritika upravičena.
Butchman    (12.8.2019 13:34)
aha, je poslikal tudi g. Jenko, vendar pri Gorici je pozabil na kar nekaj stvari, tu se pač vidi, da ni prekolesaril, ampak je res se lotil bolj na horuk...tudi on bi se lahko bolj potrudil....
zag_prav    (12.8.2019 14:06)
Butchman, sploh ni pomembno kako se je pripeljal tja, ne obračaj teme. Poslikaj ti kar meniš, da je še nevarno in posreduj slike, za dobro vseh nas. Zadeva je alarmantna in jo je potrebno čimprej rešiti. Tisti kateri se bo pa pokazal kot razumen človek in kaj naredil in ne samo govoril, bo pa zmagovalec in heroj, preden bo kakšen objokan otrok ležal na tleh. A sedanja oblast pa ni populistična? Celo toliko, da žrtvujejo občane za statistiko in polnjenje žepov. Nehajte s tem, ker to sploh ni pomembno, dejstvo je, da so kolesarske steze popolnoma zgrešene in apeliram na tiste, ki imate moč, dajte narediti nekaj preden pride do hujše nesreče. Te steze so pa risali ljudje kateri nikoli niso na kolesu to pa drži, ampak če bi vsaj imeli zdravo pamet bi tudi oni lahko vedeli, da nekaj ni vredu ali so vam res pomembne samo številke, pa če tudi so to številke žrtev.

Zakaj MOV ne da javnega obvestila na to temo, ki se ponavlja že kar nekaj časa? Očitno čakajo, da se stvari poležejo in karavana odpelje naprej s polnimi žepi.

Župan, ne razumite me narobe, ker nikomur ne želim slabega in sem vesel, da se počutite dobro, pa vendar si bom dovolil postaviti vprašanje. Bili ste bolani. Videli ste, da to ni lep občutek in imate samo eno željo...biti zdrav. Sedaj imamo pa občani samo eno željo...da ne bi kdo zaradi te neumnosti ostal invalid. Zamislite se in naredite pravilno odločitev, za dobro nas občanov, ne podjetnikov in nepovratnih sredstev. Naredite rajši kakšen meter manj, ampak varne kolesarske poti, kot pa ta adrenalinski poligon.
Butchman    (12.8.2019 14:51)
Ja, jaz sem opravil svoje delo temeljito, sem se že peljal po obeh kolesarskih stezah, tudi slikal sem....
Butchman    (12.8.2019 15:08)
moje mnenje...kot so že omenili predhodniki, sogovorniki, v razvitih državah, z urejeno strategijo, se skuša kolesarje spraviti s ceste na kolesarske, pri nas se jih spravlja na ceste, poleg avtomobilov....te kolesarske po mojem mnenju niso namenjene vsem (otrokom, sterejšim), saj so za njih nevarne....pa pojdimo na Gorico, glede Šaleka je bilo že dovolj analizirano....ko se spustiš s smeri Bevč v dolino, greš prvič čez cesto, čez prehod...ampak čisto praktčen primer....usmerjen si čez cesto, ampak ne greš čez cesto, temveč že prej zaviješ naprej ob robu ceste, saj se potem nadaljuje na drugi strani ob pločniku...avto pričakuje, da greš čez, ampak ne greš, v bistvu zaviješ pred njega...to po moje ni najbolj primerno, ne za otroke ne za starejše....potem nadaljuješ ob cesti, kjer moraš skreniti z nje in zapeljati za avtobusno postajo...tu naj bi nekako zavil v križišču desno in naprej, samo ne čisto desno, niti ne čisto neprej, ampak v neko diagnalo čez prehod za pešce, niti ni nikjer narisano, otrok težko ve kam iti, voznik avtomobila tudi ne ve najbolje kam boš šel....gremo naprej...prideš na ulico, kolesarska je narisana seveda ob desnem robu ceste....tu je cesta najbolj uničena, tu so jaški, kjer starejši in otroci niso najbolj spretni, ko kolo skače, cesta pa tudi ni tako široka, na desni strani pa ovirajo tudi zadnji deli avtomobilov, žive meje.....potem je tu še drugi križišče....in znak..
10 m do znaka
http://shrani.najdi.si/?3N/Hp/3T5wEoRh/img20190726065558.jpg

2 metra do znaka, ga vidiš?
http://shrani.najdi.si/?3Q/rO/4xm955tA/img20190726065605.jpg

ja, notri v grmovju je, zagledaš ga šele, ko si tik ob njem
http://shrani.najdi.si/?2m/yP/1r3TwFql/img20190726065607.jpg

ja, lepo bi bilo, da gredo lahko starši z otroki varno na kolesarske steze, da bi se tam počutili varne....tu se zagotovo ne
melči    (12.8.2019 16:56)
Nove in obstoječe, kolesarske steze v mestu so projekt osebe, ki še v življenju ni sedla na kolo. Zdrava pamet je mestnemu arhitektu žal neznanka. Pozivam gospoda Dermola, da se z družino enkrat samkrat pelje ob 14. h na delovni dan s kolesom od Gorice, čez Šalek in do sončnega parka. Če si upa izpostaviti nevarnosti svoje najbližje, kajti te poti so nevarne in pika.
Nikita01    (12.8.2019 17:45)
Pa ne pade samo kolesarska steza ampak tudi policija, ki postavlja prometne znake! Peljite se skozi Pesje po stezi ob cesti...na njej se skoraj zaletite v prometni znak, namenjen vozilom na cesti, kako bo pa kolesar obšel znak pa očitno nikogar ne briga! Odgovornost za varnost kolesarjev pa taka!
BuddhaMonk    (12.8.2019 18:55)
Sem sel izmerit. :) Je 110 zdaj.
tjun8562    (12.8.2019 19:09)
koleserji: a ste vi sploh pismeni in seznanjeni s prometnimi predpisi in seveda ustreznimi prometnimi znaki?
Očitno ne! Kajti 24 ur dnevno potek koleserski promet v obe smeri po stezi za PEŠCE, ki pelje ob levem bregu reke Pake, od Šaleka do prehoda za pešce pri bivšem "upokojencu". Sramota za zukaj lajajoče koleserje, ki to izključno pešpot upšorabljajo za svojo kolesersko mobilnost - sramota in groza!
Ko boste nehali uporabljati omenjeno pot za svoje koleserske podvige in premike, pa se oglašajte - in pika.
motovilec    (12.8.2019 19:31)
Jaz pa rečem sledeče!
Vsi ki imate toliko povedati o g Jenku, da naj se izpostavit itn....
ja jaz sem tudi zato, ampak na nas je potem, da polno podpremo g. Jenka, da se pri tej stavri pride končno do dna, ker kolesarji ne vozijo več po kolesarki stezi, ampak avtomobili!
Pa pustite minule volitve za božjo voljo pri miru.
V tej zadevi,g.Jenko, imate mojo podporo....
ma kolesarji so itak zaj ful zmedeni, še bolj ko prej, zadnjič gledam familijo, ata -vodja spredaj, za njim sinko in hči od 6-8 let stara, zadaj mamica, in pri vseh teh narisanih in nevarnih kolesarskih steza, ata po splitski od tunela gor proti Gorici, kjer ni narisana kolesarska steza, seveda ker niso malčki spretni jih je polno vozišče, vozniki pa tulijo do nebes kaj tam sploh delajo, ob tem očka,ki je vodja nadebudnih kolesarjev, gleda voznika ki pelje lepo strpno in počasi mimo, ko tele v nove vrate, mislim halo....
marsikdo si tukaj zasluži po domače šus v koleno...
Pa kaj potem če g.Jenko ne kolesari(ali pa tudi), a potem se ne sme bojevati za vas nehvaležneže , za varnost in skupno dobro!!
Kolk koles pa vidite parkiranih pred občino, razen biciyev seveda? EHH..
BuddhaMonk    (12.8.2019 19:34)
@tjuln:
Tam bodo vedno kolesa vozila, ker je bolj varno in prijetno kot se peljat naokoli ob saleski cesti. Enako bodo vedno kolesa vozila po titovem trgu, promenadi, cankarjevi, kardeljevi, med bloki v saleku itd.. Zanimivo izhodisce si postavil. So kolesarske poti kot so si jih zamislili, sploh smiselne? Kar se tice relacij.
sitemeter    (12.8.2019 21:38)
Odstranit tista "neskladna" parkirna mesta, da bomo kolesarji imeli več placa.
sitemeter    (12.8.2019 21:39)
Kar se pa hvale tiče pa: Vsak cigan svojo robo hvali.
BranimirVeliky    (12.8.2019 23:00)
"biciklisti su glupi, biciklisti su spori, zato jih obori"
bernis    (13.8.2019 7:06)
Absurd je to, da narišejo kolesarsko stezo na cesto in nato zbrišejo sredinsko črto, ki je prej označevala levi in desni pas vožnje. In sedaj se moraš peljati z avtom po kolesarski stezi, če se hočeš srečat z nasproti vozečim vozilom. Ja na smeh mi gre, kakšne kretene imamo na občini.
BuddhaMonk    (13.8.2019 8:54)
Zakaj moraš sredinsko ločilno črto zbrisat, je tudi meni nelogično. Če bi bila, bi bilo takoj jasno, kje se vozit. Tako pa instiktivno želiš vozit med obema kolesarskima pasovoma, ker smo navajeni, da se ne voziš po črti.
zag_prav    (13.8.2019 9:11)
@motovilec, se popolnoma strinjam. Sedaj je to Jenko, če bi bil kdo drug bi prav tako dobil podporo. V tem primeru pa kapo dol in samo tako naprej. Če to zadevo pripelje do dna in se uredi pred kakšno hujšo nesrečo bo pa sploh super in s tem bo dokazal svojo predanost občanom in željo, da se nekaj spremeni v dobro. Saj iskreno je tudi sedaj največ vprašanj naslovil na MOV, ampak ga ignorirajo, ne razumem pa, zakaj malo več ne vključi medije in o nepravilnostih ne obvešča javnost. Verjamem, da ima svojo službo pa vendar, če se spuščaš v to moraš vedeti, da to nosi določene posledice.
Če bi se to spomnila Suzana ali kdo drug, mi je popolnoma vseeno. Mene strankarska opredeljenost ne zanima, zanima me le dobro občanov. Že tako je vse skupaj zavoženo samo zaradi strank. Poznam kar nekaj ljudi, kateri so v osnovi dobri ljudje, pa so zaradi pripadnosti stranki sedaj popolnoma zajadrali in izgubili stik z realnostjo - žal.
Sedaj pa poglejmo primer spodaj, je zelo dober primer, kako naša občina povezuje stranko z vodenjem občine in potem mirne vesti govorijo, da stranka nima veze. Reklama za električna kolesa na FB od SD Velenje, v smislu, to smo mi naredili ne kdo drug.

https://bit.ly/2YJyFcx

Če pa posnetek pogledate bolj podrobno boste pa videli, da je posneto samo, da je. Akterjema vso čast in niso predmet moje opazke in kritike.
Katero kapo nosi kolesarka? RedBull! Kaj sponzorira RedBull? Samo adrenalinske športe. Sedaj vidite, da je občina dejansko želela narediti adrenalinski park iz kolesarskih poti in pasov. Poleg tega naredijo reklamo za kolo mimo kolesarske poti. Zakaj niste posneli reklamo skozi Šalek ali Gorico, saj niste neumni, da bi še kdo posnel, kako ste nekoga poslali v smrt, kaj ne?! Naj vam da bog pameti, preden kdo ostane invalid, samo to lahko rečem.

Kaj ste res tako naivni in se pustite zavajati? Ne vidite, da vas želijo pokopati, uničiti in seveda vse v skladu z zakonom, če tudi je potrebno za to skrajšati parkirirne prostore, več deset jih tudi ukiniti. Čeprav še vedno ni povsod ravno v skladu z zakonom, ampak jim več ne bomo dajali informacij tukaj. Sedaj se bodo še samo klicali inšpektorji in mediji. Če zadeva ni zaključena, ne sme biti v uporabi! To ni izgovor, da so različni izvajalci itd.
Sitemeter je očitni primer kako je lahko nekdo zabit in se pusti voditi v smrt! Bravo. Želim ti, da te točno na tej lokaciji nekdo povozi in to tako, da ti nikoli več ne bo prišlo na pamet podpirati te bedarije in da začneš razmišljati z svojo glavo.
stara sablja    (13.8.2019 10:43)
Razumem, da morajo kolesa voziti po cesti za avte, če ni kolesarske poti. Ampak v šaleku je veliko veliko manj pešcev kot pa drugega prometa. Mislim da je bolj varno voziti po pločniku za pešče.
Verjetno pa tisti, ki so odgovorni za kolesarske steze se nikoli ne vozijo s kolesom in se jim sanja ne, kaj bi bilo dobro za kolo, za zdravo telo. To so naredili samo, da se lahko pohvalijo koliko KM kolesarske steze so naredili v Velenju.
starter    (13.8.2019 15:38)
Tematika je zelo zanimiva, ce bi bilo manj populizma, pa bi lahko bila diskusija(-e) produktivna.

Ce govorimo o parkiriscih na Saleku, bi glede na stanje na terenu za obmocje moralo veljeti pravilo umirjenega prometa, kar bi v veliki meri resevalo vprasanje varnosti. Potrebna pa je tudi sprememba miselnosti.

Tako kot drugod v civilizaciji imajo pesci ter kolesarji vedno prednost in morajo biti vozniki na njih, kot na ranljive skupine, se posebej pozorni. To da se kolesarje umesca na ceste pa je praksa v marskaterem razvitem zahodnem mestu. Pri nas ocitno to ne more iti skozi podobno kot ne postavljenje vertnic zaradi neumnih pticev in 2 mio slovenskih ekspertov za vse. V Nemciji imajo tisoce vetrnic, pri nas pa eno ali dve, pa niso 1000x vecji.

Na spodnjem linku si lahko preberete kako imajo zadeve resene npr. v Berlinu.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_Berlin

Zanimivo je, da ravno 2. slika kaze scenarij v Saleku.

Lani mi je kolega iz Berlina razlagal, da uvajajo koncept, kjer npr. pri 3 voznih pasovih, kjer je to potrebno, enega zapirajo za vozila in ga namenjajo kolesarjem. Torej, kolesarje spravljajo na cesto. To je seveda lahko problematicno za najmlajse kolesarje, saj vedno obstaja moznost da otrok zapelje ali pade na del cestisca, ki je namenjeno vozilom. Resitev za ta problem pa je naslednja. Kolesarske druzine oz. spremstvo otroka ima pravico voziti kjerkoli, tudi na podrocjih rezerviranih izkljucno za pesce. Tudi pri nas naj te cone postanejo dopustne za kolesarske druzine z malimi otroskimi kolesarji, zato je smisleno, da pot ob Paki (kot tudi center, promenada,...) postane dopustna za te skupine.

Kdaj in ce kdaj bomo mi to osvojili pa je vprasanje? Glede miselnosti smo se vedno krepko zadaj. Prednost dajemo plocevini in lastnemu komfortu, ce tudi nas ta pocasi a vztrajno ubija.
zag_prav    (13.8.2019 15:59)
@starter, zelo plastično razmišljanje. Če že kažeš s prstom na 2. sliko potem jo tudi sam dobro poglej. Vidiš kje pobarvane črte, da označujejo kolesarsko pot ali stezo. Ne morem verjeti, da toliko padete pod vpliv, da ne pustite svoji glavi razmišljati.
Še enkrat na kratko, če kdo ne razume glavnega problema, kot ga podvrženci rdečkarjem ne. Nihče ampak res nihče do zdaj ni nikoli prepovedoval komurkoli, da bi se čez parkirišče sprehajal, kolesaril ali celo sedel na pločniku. Govora je o tem, da tukaj gre za očitno krajo denarja in delanja nepravilnosti. Ta kolesarska steza je samo kraja parkirnih prostorov in siljenje v nevarnost, da o denarnih sredstvih ne govorimo. Do letošnjega leta smo kolesarili, ampak PO SREDINI!!! To je bilo varno za vse, ker je vsekakor umirjen promet (pustimo bedake in divjake), pravi čas ga je videl tako voznik vozila kot kolesar. Stari znanci te lokacije se še zdaj vozijo po sredini. Nam ni potrebno spreminjati miselnosti, ker nas še dosti zna razmišljati z svojo glavo brez da bi koga ogrožali, samo zato, da kaj v žep spravimo. Kje je tukaj populizem? Zaradi Jenkota? Pa naj kdo drug to uredi. Če slišim enega iz SDja, da bo dal pobudo na seji, da so ti pasovi nevarni za vse udeležence in naj jih brišejo (ne parkirišč), mu dam kapo dol in ga osebno ustavim v mestu in mu dam roko, ima moj preferenčni glas. Tega filma ne bo, ker vsi strankarsko opredeljeni so del sekte (levi-desni). Zakaj pa niste speljali kolesarsko pot za parkiriščem ob Paki? Aja, ni vaše. Zakaj ste pa potem kopali sedaj, da lahko VIŠJA vozila zapeljejo do roba robnika in komaj spravi svoj avto v "boks"? Grmičevje bo zrastlo že do spomladi in bodo vsi nosovi vozil na kolesarskem pasu.

PS: ne mečite Berlina pod nos, ker tudi večina naših prebivalcev nima plače kot jih imajo oni.

Zapomnite si, zaradi vaše statistike, da se boste repinčili, koliko KM kolesarskih poti ste naredili (beri pobarvali), bo nekdo doživel nesrečo, srčno upam, da koga od vas to doleti (ne otroka, ker ni kriv, da ima starša bedaka), ker prej očitno ne bo sprememb.
sitemeter    (13.8.2019 16:39)
Sigurno so bolj pomembne težave za reševat, ko pa zmanjšanje parkirnih mest in privajanje ljudi na novo prometno ureditev in ene par posameznikov, ki se grejo kdo ma večjega. Medtem pa...
motovilec    (13.8.2019 17:09)
Zelo zanimivo, da Janja pelje ob Paki mimo O.Š Livada, tam kjer ni(po občinsko)uradna in tudi ne narisana kolesarska steza,kot je že ugotovil tudi tjun8562, ampak je tale video reklama čista laž in še eden več od nategov iz stranke SD,ter ostalih ki trenutno vodijo MOV!, ali so kakorkoli odgovorni...
Če že oglašujejo kolesarske steze potem naj snemajo le te, ne pa uporabnikov....
sitemeter    (13.8.2019 20:03)
Me zanima kolk se bote bunli, ko bojo brezveze delali kolesarsko do Šoštanja. Brezveze zato ker je že zdaj cestišče široko skoraj za štiripasovnico.
Butchman    (13.8.2019 21:17)
Zagotovo se pa nihče ne bo bunil leta 2030,ko se bo zgradila kolesarska steza proti Doliču :P
motovilec    (14.8.2019 6:04)
sitemeter-, če bi mal razgibal tiste3 sive celice, bi uvidel da kolesarska steza na relaciji Velenje-Šoštanj obstaja že kar dobrih 30 let, vendar so jo malo prikrojili po potrebah, kot se to sedaj počne.
Nekje je odcep nekje odstavni pas, nekje pa pas namenjen avtobusom itd, prvenstveno pa je bila to kolesarska steza.
Pa da boš vedel SD ni sposobna gradnje česa takšnega, saj še teh cest ki jih imamo niso sposobni popravit da bi zadostovale vsaj minimalnim zahtevam, kaj šele da bi bile varne.
Ko imaš dobre temeljei- infrastrukturo, potem tudi streha stoji-oziroma imaš vse ostalo, v nasprotnem primeru so samo puhlice ali populizem ter adhoc rešitve ter lovljenje glasov....
sitemeter    (14.8.2019 8:27)
Motovilec,
kako ne če pa se na nov projektira kolesarska od Velenja v Šoštanj. Kolikor mi je znano bodo spet urezali staro/novo traso mim jezer in ne po cesti kjer je več kot dovolj placa. Ne, z asfaltom je treba uničit še več narave.
Butchman    (14.8.2019 12:15)
In se v lj
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ljubljana/zakaj-so-ljubljanski-kolesarji-slabe-voljee/496465
motovilec    (14.8.2019 16:01)
sitemeter- kaj je tukaj bolj spornega in pomembnega, nekaj deset kv. metrov trave, ali varnost otrok in ostalih kolesarjev, ki jih sedanja garnitura tišči, direktno na ceste, ter v nevarnost.
Če se nekomu zdi človeško življenje manj vredno od trave, potem ni vreden počenega groša.
Torej če bodo ločili kolesarje od ostalega prometa, absolutno to podpiram, če pa bo slike drugačna pa tko veste kaj si mislim o tem....
sitemeter    (14.8.2019 16:02)
ne ti men varnost otrok, ko pa oba vema, da se otroc bolj varno vozijo s kolesom ko pa večina tule pametnih.
motovilec    (15.8.2019 6:09)
sitemeter-ne bom rekel da ti naj koga avto povozi,saj oni niso nič krivi, če pa tebe to doleti pa ne bo nobene škode, glede na tvoje razmišljanje se s tabo o tem ne da komentirat, te na občini preveč filajo...
sitemeter    (15.8.2019 20:58)
Ka naj, še vedno menim, da imamo kolesarji prednost pred parkirnimi prostori. Vozniki motornih vozil pa sploh v območju umirjenega prometa moramo še pksebej paziti na druge udeležence. Občina mi ni še nikol nč dala al filala al podarila al pa plačala. Ne Jenko, ne župan.
motovilec    (15.8.2019 21:37)
Iudi pred tem ko so narisali to skrpucalo na cestišče je kolesar imel prednost. Kar se zdaj dogaja je to da ima absolutno prednost in po videnem ne šmirglajo nobenega drugega udeleženca več v prometu, ker s tem ko imajo to skrpucalo od steze oni ne rabijo več biti previdni, vozijo v nasprotno smer, za njih puščice nimajo nebenega pomena, saj so kolesarji,še celo več zdaj imajo jajca da se vozijo skozi hudo luknjo in to po sredi cestišča, morda samo zato ker jim je nekdo obljubil kolesarsko stezo, pa je zmanjkalo denarja ker je šel ves za BARVO!!!
Meni s temi parkirišči in stezami tik ob njih deluje kot bi se vozil s kolesom po gozdu, od tolikih dreves, ni hudič da nebi enga trofu...preglednost je pa sploh na višku a NE!!



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]