Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 320

Velenje.com : Diskusije : Razmišljanja : Vprašanje
 

"delo"-opravičilo sds-u (Neznan 19.7.2019 20:27)

Leta 2009 je Delo pod avtorstvom Dejana Karbe (ta je nameraval na zadnjih volitvah postati župan Ljutomera - seveda mu ni uspelo - predlagatelj: SD - Socialni demokrati) objavljalo marsikaj, predvsem pa laži o tem, da je denar od Patrie dobila stranka SDS.

Delo mora po sodbi plačati SDS-u 10.000 EUR odškodnine in se opravičiti.

In Delo se je danes v tiskani izdaji res opravičilo ampak čisto na drobno tako, da ja nebi kdo tega prebral. Takrat, pred desetimi leti je Delo na prvi strani naslavljalo članke Karbe z velikimi črkami.

Takole je Delo danes napisalo ampak ne na prvi strani ampak tam nekje zadaj čisto spodaj:

"Delo, d.o.o., se opravičuje Slovenski demokratski stranki za svoje navedbe, da je denar iz Patrie končal pri njej,"

Karba (takrat novinar Dela) je takrat trdil, da naj bi imeli finski preiskovalci za to dokaze, da imajo za to neizpodbitne dokaze, da mu je finski preiskovalec Kaj Erik Björqvist to dejal.

Sodišče je ugotovilo, da je Karba namenoma zavajal javnost.

Karba je končal teologijo, ljudje bi mislili da je delal FDV.

Med drugim je Dejan Karba v nadaljevanju njegove novinarske kariere "odkril", da ima kardinal dr. Franc Rode sina. Njegovo "odkritje" je dr. Franc Rode negiral z analizo DNK.

Toliko za razmišljanje kako se zlahka nekaj objavi, opraviči pa ne z enako velikimi črkami in na istem mestu (strani) kjer je bila laž izrečena. Pa tudi o tem s kom vse se neka - SD - ponaša ko predlaga kandidata za župana.



kr_tk_en    (19.7.2019 20:52)
Franc Rode ni negiral ampak je prislo do poravnave seveda na tiho pod mizo... Drugace pa Dejč prau fajn zivi lepa nova hisa pet otrok super se majo pa tut sedaj mu nic ne manjka lepo pridno pise clanke za revijo moj dom itd....
toby    (19.7.2019 21:06)
kr-tk-en , neznan ni omenjal gmotnega stanja pisunčka , ampak izpostavlja problem verodostojnosti določenga dnevnika,ki je v službi ene politične opcije.
kr_tk_en    (19.7.2019 21:24)
V sluzbi kerekoli politicne opcije si ne mores danes pisat objektivno za kerkol casopis recimo ce ti da SD 50000€ za razne reklame itn. potem ti o njemu sigurno ne bos slabo pisu ce bi bile pa casopisne hise neodvisne bi bilo pa marsikaj drugace pa marsicemu bi se orislo do dna...
merti    (20.7.2019 6:28)
Dajte si priznat edina objektivna stran kjer pisejo samo resnico je nova24
zvonc    (20.7.2019 21:56)
Ja verjetno je Karba zaposlen pri onem malem 1,2 m visokem v Murglah
Nikita01    (21.7.2019 1:47)
Merti, hahahaha...SDS je seveda dokazoval, da Karba nima prave številke saj ni nihče podpisal sprejema denarja! Riedl, ki sedi v Avstriji v zaporu zaradi korupcije pri nakupu Patrije v Sloveniji je povedal, koliko je Janša zahteval preko Zagožnovih SMS-jev, denarja, ki je prišel v SLO pa niso našli...vendar je Janša bil obsojen, vse pritožbe na vsa sodišča so bile zavrnjene kot neupravičene, nazadnje so ga pa njegovi pravniki spravili iz zapora ker mu je bila kao kršena človekova pravica poslanca da dela v parlamentu, to pa nima nič opraviti s oprostitvijo zaradi Patrije, navsezadnje je zadeva zastarala - taka je naša zakonodaja!
lubca    (21.7.2019 7:30)
Nikita01 vse to ve, ker je sodelavec špijonažne službe.



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]