Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 379

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Prezgodnja menstruacija,
14.5.2002 katy

Kljub jemanju tablet se mi vsake 2-3 mesece dogaja, da dobim menstruacijo 4-5 dni prezgodaj. Ali moram zamenjati kontracepcijske tablete (zdaj jemljem Diane-35)? Drugače mi te tablete povsem ustrezajo, predvsem glede problemov s kožo, zato bi v primeru zamenjave tablet želela imeti zelo podobne tablete.


Odgovor


Zelo podobnih tabletk zaenkrat še ni. To da se menstruacija pojavi že toliko prej, ko morate še porabiti 4-5 tabletk ni najbolje, ker zaščita zato ni ustrezna! V primeru, da se zakrvavi že ob zadnji ali predzadnji tabletki jih ne zamenjamo, v vašem primeru pa menim, da bi bilo dobro. Ginekologinjo prosite za Cilest, ki ima tudi antiandrogeni učinek, da se stanje kože ne bi poslabšalo.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]