Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 410

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Krčne žile zaradi tabletk?,
27.4.2002

Pozdravljeni. Stara sem 19 let. KT (Cilest) jemljem prvič. Zadnjo iz prvega zavojčka sem vzela danes. Pred tremi dnevi (18. dan jemanja) se je pojavila bolečina v desni nogi. Opazila sem, da so krčne(?) žile bolj opazne. Bolečina se ni minila. Boli pa me, kot da bi me bolele prav žile (ce je to sploh mogoce). Zaradi tabletk do sedaj nisem imela se nikakršnih težav (razen slabosti prvih nekaj dni in čustvene občutljivosti). Ali naj preneham jemati KT? Je bolečina nastala zaradi njih? Naj obiščem zdravnika? In še eno vprašanje: kaj naj naredim, če v 7-dnevni pavzi med jemanjem KT ne dobim menstruacije? Ali v tem primeru menstruacija izostane samo zaradi nosečnosti ali so še drugi vzroki? Pa še nekaj: ali so tabletke 100% zaščita, če se jih jemlje redno? Je vseeno mogoce zanositi? Hvala za odgovore!


Odgovor


100% zaščite pred nezaželeno nosečnostjo žal ni. Tudi ob jemanju hormonske kontracepcije obstaja možnost zanositve, vendar je le ta med vsemi kontracepcijskimi sredstvi najmanjša. V kolikor si tabletke redno jemala in nisi pozabila vzeti nobene, ter nisi istočasno vzela še kakšnih zdravil bo menses sigurno v enotedenskem premoru po prvi škatlici tabletk. Menstruacija je običajno šibkejša, traja manj dni in je možno, da se še ne zaključi, ko pričneš z novo škatlico. Če menstruacije ne dobiš si obvezno naredi test za nosečnost in ne prični novega zavojčka. Nevarnost vnetja žil in tudi zamašitve seveda obstaja tudi pri mlajših uporabnicah hormonske kontracepcije,( še posebej pri kadilkah!), zato je pred prvim jemanjem tabletk nujen natančen posvet pri ginekologu. Če bolečina v področju žil še ni ponehala ti svetujem čimprejšen obisk pri osebnem zdravniku.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]