Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 497

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Tabletke,
4.12.2002

Lep pozdrav! Kontracepcijske tabletke (diane 35) sem jemala skoraj eno leto, sedaj pa sem za en mesec prekinila. Jemala sem jih po navodilu: 21 dni vzamem, 7 dni premora... Ko sem jih zdaj spet hotela vzeti, sem mislila, da jih začnem šele 7 dni po prvem dnevu menstruacije. Nakar preberem v navodilih: jemati jih začnite prvi dan menstruacijskega ciklusa. Ali jih lahko začnem jemati sedmi dan? Zelo rada bi se izognila menstruaciji v času novega leta. Prosim, če bi mi lahko čimprej svetovali, ker je namreč jutri sedmi dan. Hvala!


Odgovor


Upam, da tabletk nisi začela jemati saj so priložena navodila dovolj jasna. Zanesljivost kontracepcije je zelo odvisna od pravilne uporabe, zato kar sredi ciklusa z 7 dnevno zamudo tabletk nikakor ne moreš jemati.Počakati boš morala menstruacijo in prvi dan krvavitve pričeti z jemanjem Diane. Če imaš kakšen tehten razlog za prestavitev menstruacije v času novoletne noči se posvetuj s svojo ginekologinjo. Če imaš redno perilo in bo po tvojem koledarčku 5.12. 7 dan tega ciklusa boš 31.12. že proti koncu naslednje menstruacije. Praznovanj Novega leta bo še veliko pa si vendar ne misliš za vsak praznik menstruacijo odlagati.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]