Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 389

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Cista na jajčniku,
27.7.2002 Katja

Pozdravljeni! Prosim vas za nasvet in pomoč! Imela (maj 2002) sem cisti na desnem jajčniku (7x4)(že bila v bolnišnici vendar sta izginili sami), sedaj imam cisto na levem jajčniku (5x4) in moram počakati 2 meseca na ponovni pregled. Menstruacijo sem dobila šele 40 dan in je trajala 6 dni. Krvavitev ni bila močna. Prvi dan po perilu sem začela jesti tablete Femibion - z možem si želiva otroka. 6 dan po menstruaciji in jemanju tablet sem dobila rjave vmes krvave izcedke. Kaj pomenijo te izcedki-krvavitev? Ali lahko zanosim? Za odgovor se vam najlepše zahvaljujem.


Odgovor


Draga Katja! Vaši jajčniki očitno niso povsem v redu v kolikor se vam pojavljajo ciste. Tabletke Femibion le jemljite, saj bosta v kratkem planirala zanositev. Ker pa imate še eno kontrolo pri ginekologu bi bilo bolje, da počakate na UZ pregled, saj se bo le tam videlo ali je cista sedaj izginila. Pogosto je znak, da je cista na jajčniku počila rjav vmesni izcedek v ciklusu. Prav zaradi ciste je tudi menstruacija prišla šele 40.dan.
Ker si nosečnosti zelo želite raje počakajte še ta dva meseca, saj bi prisotnost ciste v nnosečnosti, lahko sam potek nosečnosti tudi zapletla.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]