Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 422

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Težave z menstruacijo,
23.7.2002

Pred približno 4 tedni sem bila prvič pri ginekologinji, ki mi je po pregledu in pogovoru predpisala tabletke, ki naj bi jih začela jemati prvi dan menstruacije. Ko sem 21 dni nazaj dobila menstruacijo, sem zvečer vzela tabletko in naslednji dan menstruacije nisem imela in je tudi do danes še nisem dobila. Tabletke moram jemati 21 dni, nato 7 dni presledka. Je možno, da bom menstruacijo dobila poo 21, zadnji tabletki? Hvala za odgovor.


Odgovor


Seveda bo menstruacija po 21.tabletki zanesljivo prišla, če si tabletke vzela vsak dan, saj si jih pravilno začela jemati. V tistem tednu, ko tabletk ne jemlješ bo krvavitev, po 7 dnevni pavzi pa začneš tableke ponovno za 21 dni.
Ker ti zaradi mojih počitnic odgovarjam tako pozno so se stvari verjetno že same uredile.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]