Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 385

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Pekoč občutek,
27.6.2002

Lep pozdrav, mene pa zanima, zakaj me peče, ko mi fant not pusti? Ali je to mogoče od tega, ko še nisem navajena? Jemljem pa tabletke Diane 35 že skoraj pet mesecev. Hvala za vaš trud.


Odgovor


Pekoč občutek ob spolnem odnosu ni od semena in tudi ne od Diane 35, ki so odlične tabletke ta tvoja leta. Vzrok je največkrat le v draženju stene nožnice in zunanjega spolovila. Ko se po spolnem odnosu umiješ uporabi milo za intimno nego, ki ima nekoliko kisel ph. Če kljub temu ostanejo težave imata možnost, da uporabita kljub tabletkam še kondom.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]