Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 420

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Zadovoljevanje in krvavitev,
24.6.2002 Matej

Punco sem zadovoljeval z prstom in je čez čas začela teči kri. Zvečer in pa ponoči ji ni tekla, zjutraj pa spet. Menstruacije naj še ne bi imela. A je možno, da sem jo ranil in da zato teče kri, ali je to zaradi tega, da sem razdražil, in da je priteklo tisto, kar bi naj še ne oz. pozneje, v menstruaciji? Pa je kaj narobe s tem, če ne začne jemat kontracepcijskih taletk 1. dan menstuacije, ampak pozneje, oz. prej?


Odgovor


Izvenciklična krvavitev, ki se je pojavila tvoji deklici je najverjetneje posledica ranjenega materničnega vratu ali stene nožnice. Običajno je taka krvavitev svetlejša kot običajna ob mensesu, zato bodita tudi pri takem draženju previdna. Nujne so čiste roke in dobro postriženi nohti.
Pa če je kaj narobe, če prične dekle jemati kontracepcijske tabletke malo po svoje? Zaščita tako ne more biti ustrezna! Zato je prvi pogoj za jemanje tabletk, da natančno upošteva navodila, ki so priložena vsakemu zavitku tabletk in ponovno prebere navodila, ki jih je skupaj z receptom prejela pri svoji ginekologinji.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]