Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 460

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Prestavitev menstruacije-Cilest,
20.6.2002 Amadeja

Že pol leta jemljem kontracepcijske tabletke-Cilest. Vendar me zanima ali je to normalno, da mi včasih menstruacija prehiteva oz.zamuja; npr. včasih dobim menstruacijo, ko še imam 2 tabletki, včasih pa 3-4 dni po končanem jemanju tabletk. Ali je mogoče vzrok tudi v tem, ker tudi pred kontracepcijo nisem imela menstruacije na 28 dni? Zanima me pa, kako vpliva 14 dnevno podaljšanje jemanja tabletk za prestavitev menstruacije na telo? Ali mi lahko še bolj zmeša ciklus? Verjetno pa je nesmiselno jemanje tablet v primeru, da dobim menstruacijo predčasno. Kaj mi lahko svetujete?


Odgovor


V primeru, da se menses prične že ob zadnji ali predzadnji tabletki ni potrebno tabletk zamenjati z drugimi. Običajno se pojavi prekinitvena krvavitev 3.-4. dan po zadnji tabletki. Če bi želela prestaviti menstruacijo za 14 dni lahko poskusiš nadaljevati še iz nove škatlice Cilesta za toliko dni, kot ne želiš imeti menstruacije. Ni nujno, da ne bo niti rjavega izcedka, če bi se pa pojavila prava krvavitev, pa bo bolje, da prekineš prej kot šele po 14 dnevih. Dobila boš menstruacijo in natančno po tednu dni od te zadnje podaljšane tabletke prični z novo celo škatlico tabletk.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]