Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 336

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Minulet,
13.6.2002 Mojca

Najprej vas lepo pozdravljam in zanima me če se ti poveča apetit pri jemanju teh tablet?


Odgovor


Nihanja telesne teže v smislu 2kg zraven ali 2kg manj so v mesečnem ciklusu povsem normalna. V kolikor je porast teže ostal ali se z jemanjem tabletke povečuje pa bo nujno zelo paziti na vnos hrane. Minulet je nizkodozna in zato za mlada dekleta zelo dobra tabletka in zgolj tabletke ne redijo! Pogosto se zgodi, da se zaradi spremenjenega načina življenja: večjega zadovoljstva in manjših skrbi zaradi uporabe zanesljive kontracepcije, dvigne še apetit. Dobro kuhajte le fantu, vam pa nekaj grižljajev manj pa bo.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]