Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 637

Velenje.com : Zdravniška linijadr. Sonja Levak Hozjan : Odgovor


dr. Sonja Levak Hozjan
Zdravnica, specialistka ginekologije in porodništva

 


Krvavitev med spolnim odnosom,
5.6.2002 Andreja

Zdravo. Stara sem 19 let. Včeraj sem po spolnem odnosu opazila nekaj kapljic krvi na postelji. Prejšnji mesec sem imela normalno menstruacijo. Jemljem pa tablete Tristeridil. Ali je kaj narobe?


Odgovor


Krvavitev po spolnem odnosu je lahko znak trganja deviške kožice poškodbe stene nožnice ali sprememb na materničnem vratu. Ker jemlješ tabletke Tristediril verjetno nisi šele pričela s spolnimi odnosi tako je prva možnost manj verjetna. V kolikor si imela običajni spolni odnos je večja verjetnost da je na materničnem vratu lahko kakšna sprememba. Počakaj do naslednjič in če se ponovi moraš na pregled h ginekologu.

 

<< Nazaj na spisek vprašanj 

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]lenje.com