Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online?  

Velenje.com : Diskusije : Politika : Vprašanje
 

križanič, sviz (bryan 29.1.2010 21:53)

tole je baje izjavil gospod križanič...vir, rtvslo.si

***
V pogovoru za četrtkove Odmeve je minister tako dejal, da "bo tam potrebno za nekaj časa poslabšati standarde oziroma nekoliko bolj povečati število učencev na razrede in podobno". Po Križaničevem mnenju bi lahko število otrok povečali tudi v vrtcih.

***

oprostite, tale tip je pa res nenormalen...pa nisem postal neki antiPahorjevec, ampak kar je preveč je pa preveč...



BuddhaMonk (30.1.2010 9:11)
Ne mu zamerit. Od višine se zvrti.:D

btw., maš link na Odmeve v spodnji temi o Janši. Od 23:00 dalje. Tip je na nekem drugem planetu, po povedanem sodeč.
Maxi (30.1.2010 9:52)
Na Odmevih je napredoval do OŠ. Ker zjutraj je na Financah izjavil, da bo treba v vrtcih povečat število otrok na vzgojiteljico. Izmed vseh možnih varčevanj v javni upravi, ki bi jih lahko našteval, je našel izključno šparanje na otrocih.

Ali pa je ocenil, da smo starši najmanj nevaren del volivcev. No počakajmo še do prvih položnic za davek na nepremičnine...
rokovnjac (30.1.2010 9:55)
Komplicirate brez zveze. Včasih nas je bilo več v razredih, imeli smo pouk na dve izmeni pa ni nikogar pobralo. Naj vas bolj skrbi kako uvesti več discipline v šole.
Urednik Velenje.com (30.1.2010 11:59)
Spet ste zašli s teme, zato smo brisali 5 komentarjev. O temle govorimo:
V pogovoru za četrtkove Odmeve je minister tako dejal, da "bo tam potrebno za nekaj časa poslabšati standarde oziroma nekoliko bolj povečati število učencev na razrede in podobno". Po Križaničevem mnenju bi lahko število otrok povečali tudi v vrtcih.
partija (30.1.2010 13:02)
Ne se bat, verejtno gre spet samo za lapsus, naj raje pri sebi kaj prišparajo oz. pri javnih naročilih
luxx (30.1.2010 13:16)
Tokrat dam Križaniču prav. Točno ve kaj govori. Učitelji in njihov ceh, so glavni izsiljevalci v sistemu (razen seveda zdravniške mafije). Sami so si zmislili pravilnike, napredovanja in bog ve kaj še. V ŠESTI LETIH, je na naših OŠ vsaj 6.000 učiteljev več /to je za eno GORENJE !!!!!!!/. Vprašajte na vaših OŠ kolk jih je bilo pred parimi leti in kolk jih je zdaj. To je treba plačat. Kaj pa otroc? Čedalje manj znajo, čedalje manj je vzgoje. Čedalje več jih učimo doma, jim iščemo instruktorje.... V glavnem učitelji delajo 4 ure na dan. Seveda ono govedo Lukšič drži z njimi. Pa je to šele vrh ledene gore. Kaj pa srednje šole, visoke šole itd. V glavnem si denar razdelijo za plače in s tem požrejo večino tistega, ki bi naj bi bil namenjen za kvalitetno učenje. Bravo Križanič, tokrat si povedal brez dlake na jeziku, res si dregnil v osje gnezdo. Seveda se bojo in so se takoj najdli demagogi, ki imajo takoj polna usta skrbi za otroke, v resnici pa se jim gre le za njihovo debelo preskrbljeno rit.
amal (30.1.2010 14:57)
Križanič karkoli pove ima prav,rokovnjac podpis
Maxi (30.1.2010 15:16)
Joooj pa kaj vam je? Križanič NI rekel, da naj učitelji več in bolje delajo... in NI rekel, da se bodo učiteljem znižale plače... rekel je, da bo več otrok v vrtcu na vzgojiteljico in v šoli na učiteljico. Če se vam to zdi OK in če delate primerjave z vašim otroštvom, potem je še najbolje, da se vrnemo 60 let nazaj pa da so otroci od 1.-4. razreda vsi v eni učilnici z enim učiteljem...

Kaj mislite, da bodo zato učitelji in vzgojitelji res imeli toliko več dela? Ali da bo manj učiteljev? Jok. Otroci bodo imeli toliko manj od njih!

In če je treba šparat v javnem sektorju, naj Križanič&Co začnejo v javni upravi, neštetih agencijah, zavodih ipd., za katere nikoli ne slišimo, se pa množijo z vsako vlado in nihče zares ne ve, čemu služijo!

Naj raje razmislijo, kako ustvariti pogoje, da bodo učitelji več in bolje delali in da bodo tako otroci dobili več znanja in se v šoli dobro počutili!
Grlica (30.1.2010 15:54)
Zanimivo - zadnja leta se vse bolj opeva individualno delo, prilagajanje posamezniku - zdaj pa bi povečali število otrok v oddelku. Ja, res je bilo včasih več otrok, ampak takrat ni bil cilj vzgojiti kritičnega osebka, ki bi uporabljal lastno glavo, temveč se je vzgajalo po principu - slepo ubogaj, ali pa te doleti kazen. Uporabljala se je frontalna metoda. Sicer se bo verjetno zdaj kdo oglasil, da je bilo prav, da so vse otroke obravnavali enako. Ali pa je res prav, da se različne otroke obravnava enako? Se bi vam zdelo pošteno, da bi od otroka, ki ima npr. težave pri matematiki, zahtevali, da računa enako, kot nekdo, ki nima težav? V bistvu bi s tem učitelju samo olajšali delo - razloži snov, razdeli test. Tisti, ki pade, je očitno neumen in zgodba je zaključena. Namesto da bi se ukvarjal z nivojskim poukom, načrtoval delo v skupinah, izdeloval didaktične pripomočke, ... Ne delam v šoli, kar nekaj mojih prijateljev pa. In verjemite mi, da jim niti malo ne zavidam 'krajšega delovnika' in počitnic, ker ko oddidejo iz šole niti slučajno še niso zaključili z delom. Sploh pa nimajo niti pogojev, da bi polovico svojega dela opravili na službenem mestu - resnično me zanima, koliko računalnikov je v šolah namenjenu učiteljem (saj vsi vemo, da mora dandanes biti vse v računalniški obliki).

luxx - vzgoja otrok je naloga staršev. In če nekateri starši ne morejo vzgojiti niti enega ali dveh, ali imajo potem pravico kritizirati učitelja, ki skrbi za 20 (oziroma koliko jih je zdaj v razredu?)?
ninanana (30.1.2010 16:48)
Grlica, bolje nebi mogla povedati...se pridružujem tvojemu razmišljanju...starši bi radi da njihove otroke tudi vzgojijo v vrtcih, šolah, da se oni ne ubadajo s temu..zamislite se malo.
Cvirn (30.1.2010 17:37)
Tudi jaz se strinjam z Grlico. Kakorkoli, starši mislite, da je delo v vrtcih in šolah tako enostavno. Še svojega enega ali dveh otrok nekateri ne morete sami vzgojiti, potem pa kritizirate vzgojitelje, ki imajo v skupinah po 20 otrok. Sram naj vas bo!
Pa še to- vsi starši zahtevajo, da je njegov otrok najbolje obravnavan- kako bo to, če bo v eni skupini v vrtcu 30 otrok, mislite, da bodo potem lahko individualne obravnave vsakega posebej. Pa če se komu kaj zgodi- ena majhna praskica, že letimo na sodišče pa tožit, saj to se ne sme dogajati v vrtcu- nesposobne vzgojiteljice, pa take fore.
Tako da tisti, ki tako razmišljate kot križanič- pridite za en teden na delo v vrtec v skupino, delajte tako kot moramo vzgojiteljice, potem pa bomo vidli vaša mnenja.
In ne mislite, da ko vzgojiteljica zapusti oddelek je zaključila službo- vzgojiteljica je na delu 24 ur na dan
bjel (30.1.2010 18:31)
rokovnjac (30.1.2010 9:55)
Komplicirate brez zveze. Včasih nas je bilo več v razredih, imeli smo pouk na dve izmeni pa ni nikogar pobralo. Naj vas bolj skrbi kako uvesti več discipline v šole.

Vi nimate pojma! prav ima rokovnjač. Bravo še enkrat, iz diskusije v diskusijo imaš pametnejše odgovore....NOT! :))
ba(k)terija (30.1.2010 18:55)
rokovnjač+luxx, sem podobnega mnenja kot vi2. S šolo imam, žal, slabe izkušnje. Bilo je tako...malo učencev v razredu, zelooo malo, a učiteljica si je izbrala dva, ki ju je vzela pod svoje okrilje, ostalih pa ne. Mislim, da ni potreben komentar če povem, da so kasneje tudi ostali otroci dosegli dovolj dobre rezultate, eden od onih "gor vzetih" pa je malo skrenil .... Za učitelja je težko v razredu, kjer je veliko otrok, ampak zdaj je tako, da se morajo otroci res veliko učiti doma, oz. v glavnem doma. Žal je tako šolstvo kot tudi zdravstvo v razsulu, dokler bo najvažnejša borba za višje plače. No, saj res vsi delamo za denar, ampak treba je delati, ne le hoditi v službo. Javne službe je treba krčiti, ali pa tistim ki so, dati dela toliko, da ne bodo hodili med službo po nakupih , pa na razgovor v vrtec in šolo, itd...
Križaničeva izjava ....ne verjamem, da je iz trte izvita....po moje je še nekaj, kar pa bomo videli v prihodnosti.... Hja, dragi učitelji, verjamem da vam ni lahko.....komu pa je? Rokovnjač, zagotovo imaš prav.....red je treba narest v šolah.
moja (30.1.2010 20:51)
Nimam namena moralizirat, ampak tako ozkogledih osebkov pa še ne. Upam, da nimate otrok v šoli, ker drugače pljuvate v lastno skledo. In še nekaj, vam je poznano, da le čevlje sodi naj kopitar? Vi pa očitno vse vete, ste najbolj pametni in oh in sploh... NOT! Dejte se mal pozanimat, ne pa samo kritizirat, ker pojma nimate. Če ste kdaj hodili v vrtec, šolo, še ne pomeni, da poznate delo vzgojiteljice ali delo učitelja. Dejte se pozanimat preden klatite neumnosti.
Copatar (30.1.2010 21:08)
Minister Križanič neve kaj mu delajo možgani in kar tako čveka v tri dni brez veze.Čudim se da ga pahor sploh drži v vladi kot ministra. Kar se pa šole tiče pa že sedaj imajo preveč otrok v šoli v enem razredu,učitelji pa kar po starem vzamejo si dvatri otroke od malo boljših staršev oziroma od znancev pod svoje okrilje in ti so zakon za njih njim se bolj posvetijo ostali pa kaker vedo in znajo.
Zver (30.1.2010 21:32)
Eh.. Namesto povečanja otrok je treba zmanjšati število zaposlenih... Sam - zaposleni se bunijo - otroci se ne.
BuddhaMonk (31.1.2010 9:02)
Marsikje se da šparat. On se je določil na otrocih. Na prihodnosti. To je tisto, kar ni primerno. Naj šparajo na naprimer gospodarnejši porabi javnih sredstev. Primer. Kolega dela pri enem proračunskem porabniku. Je imel za nek projekt predvidenega x denarja. In se je odločil racionalizirati projekt. Je vse opravil za x - 30%. Nakar ga šef napizdi, da če bodo takole šparali, bodo naslednje leto dobili manj sredstev. Naj nemudoma vse zapravi. In se je začel preseravat, samo da je potrošil. Zdaj si pa zamislite, koliko denarja se na tak način potroši na nacionalni ravni.
picajzla (31.1.2010 11:19)
meni se zdi da vecina ni razumela ministrovih besed zmano vred.strinjam se z bjel .odlicno povedano,napisano.
trubadur (31.1.2010 15:52)
jaz pa mislim da bi Križaniču bilo potrebno zmanjšati standard...
Tako nesposobnega,nazadnjaškega ministra že zdavnaj nismo imeli...
A kaj on misli da so naši otroci farme piščance da jih po tlačil po vrtcih in šolah..
Zgleda da je Križanič pozabil da smo leta 2010 in ne takrat ko je bil še komunizem na oblast..
Zgleda da mu ura zamuja ali da je vlak zamudil in še vedno bluzi v letih 1980.
Ščuka (31.1.2010 17:31)
potem pa mej otroke, da bodo kot sardele v konzervi!!!!!!!!
bryan (1.2.2010 7:41)
ne morem verjet, da je sploh kdo sposoben izjave: otroci se morajo učiti doma, predvsem doma...in to reče isti človek, ki podpira več otrok v enem razredu...adijo pamet

v gimnaziji jih je v enem razredu 34, po mojih podatkih...a zdej jih bo pa 40? in eni to celo podpirate?

no jaz vsekakor tega ne podpiram...sploh pa mislim, da to ni pravi kraj za šparanje...oz. glede na način dela, da želimo v SLO vzgajat predvsem ljudi za štancanje, ki jih v naši "ekstra razviti" državi najolj potrebujemo je pa to mogoče res najboljši način...enim vam je to pač očitno OK...plosk plosk...drugega ne morem rečt...
lumpa (2.2.2010 11:25)
Že sedaj pride na vzgojitelja, učitelja, preveč otrok, kar se kaže predvsem v vedno manjšem individualnem obravnavanju posameznega otroka in vedno manjši avtoriteti učiteljev.

Križanič je dokazal, da je bolje, če ima usta zaprta, ker nepremišljeno govori. In žalostno, kakšnega finančnega ministra imamo... ki vidi možnost zmanjševanja stroškov na otrocih...svašta...
Mauro (5.2.2010 16:26)
Nekaj pa je resničnega pri tem g. Križaniču-da je "žanič"
talec (5.2.2010 20:37)
Pretiravat pa spet ni treba. Ko sardele? Pa ja de.
Je pa izjava res mal bedasta, saj ne vem kje je mislu da bo pršparu.
In da bi se učil doma. Ja kak pa, ko delamo od jutra do večera. A ta Križanič sploh ve kak delovni čas majo firme kot gorenje naprimer (tud od 7:30 do 17:30).
Še dober da ni izjavu a bo vlada prepovedala več ko enga otroka na družino.
tim (7.2.2010 20:39)
Po Križaniču se vidi,kakšno vlado imamo.Podn.
tim (7.2.2010 20:41)
Zgleda pa,da bo ta vlada šparala na otrocih,se pravi ..naši prihodnosti.najprej jim djmo ikinit malice,sedaj pa še tole?



  

Cenik oglaševanja

Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  info@velenje.com