Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 375

Velenje.com : Diskusije : Politika : Vprašanje
 

gre velenje v katastrofo? (Neznan 8.11.2019 12:50)

O Gorenju je v sporočilu za javnost na Velenje.si zapisano:

Delitev na upravni in proizvodni del pomeni, da Gorenja, STEBRA RAZVOJA Velenja, kot je bilo 69 let, NE BO NIKOLI VEČ.
Visoko izobražen kader se bo selil v Ljubljano, nekvalificirani delavci pa bodo ostali v Velenju.

Vsi so vedli kaj se dogaja, pa vsi so bili tiho. Politka pa jim je ploskala.
Očitno se bodo opozorila, skrbi in besede Jenkota uresničile.
Delo bo v Velenju samo še za slabo plačane delavce v proizvodnji.

Strah me je kaj bo z Velenjem čez nekaj let. Na občini pa oblast denar za neumnosti šafla skoz okno.



Bubaleze    (8.11.2019 13:26)
Laj bo cez nekaj let? Razen komunalnega podjetja, ki bo se naprej prodajal meglo, bo vsaka soda firma prodajalna bureka, vsaka liha pa kebaba.
frenk 53    (8.11.2019 13:35)
Slovenija bi morala imeti v uradnem nazivu tudi oznako SKORUMPIRANA. Saj ne mislite, da tisti, ki so Gorenju zbili vrednost, in potem prodali, niso kasirali tudi v svoj žep? Samo to, kdo in koliko , ni znano.
ananananina    (8.11.2019 14:59)
Odpreš konzervo pa v vsaki drugi diskusiji skoči ven gospod s spodnje slike...

https://images.app.goo.gl/XAQkkaQhAVvBct1H9

Za sebe ne zna poskrbet...ima pa znanje in rešitve, ki naj bi pomagale drugim. V resnici pa ima le veliko tega kar večini primanjkuje - časa.

Nikoli pa ne veš, morda pa kaj trofi. Tudi slepa kura zrno najde.
encijan    (8.11.2019 15:12)
Ni bil samo omenjeni gospod tisti, ki je tako sklepal. Že prej, ko je bila poslovna strategija Gorenja na tleh, sem slutila, kam pes taco moli. S prodajo se je slutnja samo okrepila.

"Evrčke ima v očeh, na soncu se bleščijo ..." je zdaj spremenjeno besedilo pesmi, ki jo je nekoč pel FB.

Nekdaj uspešni tržnik je dobro vnovčil podjetje, z ekipo so pokasirali - rezultat je razviden. Nekateri pa še vedno visijo tam.

Škoda, da tisti, ki bi lahko vplivali, niso. Raje so trobili v en rog zaradi lastnih interesov.

Najbrž ga ni Velenjčana, ki mu je to žal.

Savinjski navezi, mislinjski navezi in drugim lobijem, tudi političnim, pa najbrž ni tako pomembno, da je Gorenje in s tem Velenje veliko izgubilo. Oni imajo svoje zaledje.
sitemeter    (8.11.2019 15:25)
Veleje je itak ena katastrofa.
3stan    (8.11.2019 16:05)
Ne bo propadlo samo Gorenje, vsaj je že vsa država na robu propada.Žalostno je da to ne vidite, volite vsa leta vedno ene te iste lopove in potem jok in stok da vse propada. Sami ste si krivi.....
Old Punca    (8.11.2019 17:49)
Žal mi je za vsako izgubljeno delovno mesto v dolini. Počasi so ugašala druga za drugim, podjetja, v katerih so se delavci odrekali delu plače, in sedaj pokojnini, da bi se gradilo novo.
Po lastninjenju mnogim dolgo ni potegnilo, če sploh kdaj, da se odrekajo samo za lastnike.
Za Gorenje se je žrtvovalo leta 1983, ko so pokazali, da v pisarnah delavci niso nič vredni. Ko so razdelili delnice, so jih veliko dobili vodilni delavci, kupili so jih iz Ingorja. Hvaležna sem, da so tu popušili, čeprav so menda vsi dobili vloženo s plačami. Ampak so popušili.
Mene je najbolj zaskrbelo, ko so pobegnili Japonci. Zakaj ?
Kitajcem nisem verjela, ker je znano, da niso prijatelji, ampak kapitalisti z rdečo zastavo.
Zadnjič me je nekdo vprašal, zakaj dovolijo izgubo? Zato, da bodo lahko zaprli dele proizvodnje kot ukrep odprave izgube.
Mar bomo lahko računali res le še na kramp, umazane nohte in žulje na rokah, ponižujoč odnos gospode?
Kaj je v ozadju, pa nikoli ne bomo izvedeli.
encijan    (8.11.2019 18:20)
Oldica,
res je.

Veliko svečk bi lahko prižgali za potopljenimi podjetji:

EKO, Vegrad, Sipak, Elektronika Velenje d.d., M club, ERA, ElKroj, Notranja oprema ...

Verjetno jih je še več.
faraon    (8.11.2019 18:59)
Nekaj bogatašev pa le imamo...saj to je najvišji ideal kapitalizma. Vsak je lahko milijonar.
BuddhaMonk    (8.11.2019 20:06)
Uprava se seli v ljubljano. Koliko delovnih mest je to? Po moje strojniki, razvoj itd ostaja tu. Al je del uprave?
kuhalnica    (8.11.2019 21:51)
Zanima me samo to zakaj se uprava seli v ljubljano,a ni vse eno če ostane v Velenju in prišpara pri vsakdanji vožnji iz ljubljane v Velenje.Mislim,da jim je bolj v interesu,da Gorenje spravijo na kolena ,delavce odpustijo in napravijo centralno skladišče za kitajske izdelke za celotno Evropo kjer bo zaposleno par delavcev.Mislim.pa,da Kitajci sami ne vedo kaj bi napravili razen ,da vsi skupaj na veliko lažejo.
encijan    (8.11.2019 22:01)
faraon,
bogataši, ki so olastninili bivše skupno premoženje zaradi ugodne zakonodaje in klime. Na zelo lahek način. :(

BudhaMonk,
ni merodajne informacije. Delavci so prestrašeni, krožijo alarmantne novice, nihče od Kitajcev jim nič ne pove. Celo delavski direktor ne ve nič. Kar po svoje razumem. V tej povezavi je napisano malo več, kot v uvodnem postu:

https://www.nascas.si/o-gorenju-tudi-s-predstavniki-delavcev/?fbclid=IwAR3kF_jlkXSAwnYB6xwoTtw7U5CRWuMQBOl5yKOiqCw27XId_B0qzg-6H30

pa še:

RTV.slo:https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/hisense-upravo-gorenja-seli-v-ljubljano/503481

Ne poznam sedanjega števila uprave (kar oni še štejejo zraven), razen kar je na njihovi uradni strani.

Ne vem, koliko bodo njihove škarje porezale, kdo vse bo šel v LJ. Verjetno že imajo analize in organigrame s priimki in imeni, pa jih ne želijo spraviti v javnost, da ne bi nastala še večja panika.

Strokovno gledano bi morali ljudje, zadolženi za nemoteno delovanje proizvodnje (proizvodni management, tehnologi, razvojniki, oskrba ...) ostati v Velenju.

Vsekakor pa jim na dolgi rok najbrž ni interes ohraniti podjetje, kot je Gorenje bilo. Ker so lastniki, jim nihče ne more nič.
encijan    (8.11.2019 22:40)
Popravljam: ... na srednji rok ...

Veliko resnice je v Oldičinem postu, zakaj Kitajci prikazujejo izgubo. Zaradi tega, da bodo lahko izvajali ukrepe: zaprli dele proizvodnje, odpuščali delavce ... Delali bodo po korakih. Najprej morajo v redu pripraviti teren.
n&m    (9.11.2019 8:52)
Zapisal bom kaj sem v javnosti slišal od zgoraj omenjenega gospoda, ki očitno veliko ve.

Hisens je ogromna firma, korporacija, prihodkov ima cca. 35 milijard dolarjev.

Gorenje so kupili za "drobiž" in s tem so kupili tisto, česar niso imeli;
(pa to ni toliko proizvodnja in razvojni oddelki - to že imajo razvito doma)

Kupili so:
Brand (ime) lokacije/nepremimčnine in široko tržišče po celem svetu, posebej pa v EU, ex YU in Rusiji!
(Podoben znesek kot so ga plačali za Gorenje so dali za reklamo na zadnjem svet.prvenstvu v nogometu v Rusiji.)

Ogromno skladišče, ki lahko služi kot centralno skladišče JV Evrope za njihove izdelke, ki jih proizvajajo na Kitajskem.

Pa še to je povedal ob sami prodaji - kar nisem nikogar slišal, očitno ni nihče o tem tako razmišljal, da Gorenje ni kupila firma ampak, da ga je kupila Kitajska država in da smo dobili novega lastnika slovenske zemlje - LR Kitajsko.

sedaj pa je tu še dejstvo:
Gorenje ni več d.d. ampak d.o.o., kar pomeni, da lahko lastnik naredi točno to kar želi in to brez neprijetnih vprašanj. Doo z enim zaposlenim ali pa več tisoč zaposlenih se isto upravlja in tudi če gre v stečaj.

Sam vidim največjo težavo, NE V VPRAŠANJIH, KI SE JIH POSTAVLJA
- ampak, da nihče ne odgovarja na postavljena vprašanja,
- da se odgovorni delajo gluhe in mutave, da ignorirajo neprijetna vprašanja
- in da ljudje še vedno "verjamejo" tistim, ki vodijo Velenje že 30 let v brezno, v propad.

Mislim, da počasi postaja strah župana in politike SDja v Velenju, morda bo zato kongres tu - še zadnjič :)
pa ne zato, ker jih ljudje javno pljuvajo za njihova neodgovorna dejanja, ampak zato, ker se vse bolj zahteva odgovornost za njihova dejanja in ne-dejanja, saj so tiščali glave v pesek ali pa so si prilagodili stvari, zase in za svoje prijatelje.
encijan    (9.11.2019 9:36)
Meni gre na bruhanje, zaradi vsega tega, kar se je v tranziciji zgodilo. Tisti ki so firme upropastili, tudi s tem ko so jih zavestno prodali tujcem zaradi "poslovnih interesov", se večinoma sedaj s polno malho denarja veselo sprehajajo, kot da se ni zgodilo nič. Sprenevedajo in se okolici smejijo v brk. V Velenju sta vsaj dva primera.

Vključno z državo, seveda, na lokalnem nivoju pa je sokriva dolgotrajna vladavina SD-ja, razloge so že opisani.

Ker imam močno intuicijo in znam sešteti 1+1, se lahko sedaj upravičeno pohvalim, da sem bila proti vsem zgrešenim projektom, ki so sčasoma potrdili, da so (npr. TEŠ 6) - ali pa se še bodo.

Nikoli tudi nisem volila te stranke, ne na lokalnem ne na državnem nivoju, zaradi "biserov" ki so jo vodili in njihove klike. Vedno sem praviloma volila le nove obraze, ki so se izkazovali s pametjo in poštenostjo.

Žal takšni niso prišli v poštev zaradi omejenosti večine volivcev, ki so bol zaupali obstoječi srenji. Predvolilni golaži, kostanjevi pikniki, sladko govorjenje, polno politični floskul so premamili zadostno maso volilne baze. In sedaj smo tu, kjer smo.

Če bodo ljudje še enkrat nasedli, potem nam pa res ni rešitve. Žalostno je le, ker vsi ostali prav tako čutimo posledice.
sadjar    (9.11.2019 10:05)
Ja narod moj, kaj pa ste pričakovali? To je ja logično, da bodo Kinezerji naše delavce izcuzali do konca. To sem jaz napovedal še pred prevzemom. Napovedal sem tudi prestrukturiranje proizvodnje, katera se bo pokazala v pravi luči čez leto ali dve. Kaj bodo proizvajali...špekulacija, domišljija... morda celo orožje, bazne postaje za 5G... Vse se lahko pričakuje od teh pizdunov. Naši pizduni, SLO politični in občinski vrh, pa tako nimajo nobene vizije, samo da se prodaja, pa ni važno komu. Jebe se jim za naš narod. Kar bo pa bo. Oprostite, zdaj sem jezen...PIZDA, če bi bil še Atelšek, bi danes ne bilo takole. Ni več sposobnih, delovnih in poštenih ljudi!!! BILO JE NEKOČ
ananananina    (9.11.2019 10:30)
n&m a si slišal odmev svojega govora pred ogledalom? Kot sem zgoraj napisala imaš pa res veliko časa :) in prosojen si kot paos papir če ne že kar kot prosojnica.

Glede Gorenja se sicer strinjam. Kitajci so dobili veliko za malo vložka, verjetno so pokasirali tudi kakšno mino ampak... zdaj so lastniki in delajo kot želijo. Država se je odločila za prodajo, enako ostali delničarji. Kdo in na kakšen način bi lahko zgodbo spremenil je vprašanje, enako kaj bi bilo, če do spremembe lastništva nebi prišlo. Morda lahko Jenko odgovori saj daje vtis tu gor da ima odgovore na vsa vprašanja.
n&m    (9.11.2019 11:10)
@ananananina ja, naj Jenko odgovori - če lahko. Če nič drugega naj vsaj postavi vprašanja, njegova vprašanja dajo veliko za misliti!

Čeprav, kar se Gorenja tiče smo verjetno vsi ostali brez vprašanj in odgovorov. Po moje je Gorenje postal (ostal) problem države Slovenije. To, da so prišli iz Gorenja na občino je bil verjetno zgolj vljudnostni obisk... rezultat bo/je 0 (nula). Verjetno bo rezultat kaj bo v Gorenju stvar dobička, ne pa "dobre" volje novega lastnika. Še manj pa vpliva kakšnega župana ali še manj (pod)podžupana.

Kot sem zapisal bi lahko občinska politika (stranka SD in njena župana) naredila nekoč vsaj kaj v smeri ko se je vedelo, da izčrpavajo Gorenje (enako je bilo z Vegradom !!!)

Pa so kaj v stranki SD naredili, župana? NISO!
(le, fotografirali in družili so se radi z njimi)

Zakaj? Verjetno zato, ker so imeli koristi tako kot stranka (ko so zaposlovali odslužene kadre v Gorenju na odlične plače na Dunaju), verjetno so imeli koristi tudi kot posamezniki.
ananananina    (9.11.2019 11:34)
A se delaš francoza al kaj? lol
n&m    (9.11.2019 12:36)
@ananananina no, preden grem iz službe ti bom odgovoril - meni je vseeno, kaj si ti misliš. Morda pa si ti on, ko imaš toliko časa :)

A verjetno ne. Če pogledam komentarje je verjetno tvoja skrita naloga (ali pa direktiva stranke) da poizkušaš z diskreditacijami Jenkota.

Si zaposlen na občini? Goreč vernik in pripadnik stranke SD? Kakšen mlajši SDjevec, ki se mora dokazati v stranki?
Kot kaže on zna vprašati in zadeti žebljico na glavico. Očitno te to boli.

Verjetno pa te (vas) to boli, ker se ga ne da obvladovati in ne more(te) več oblastovati po mili volji.

Nekateri pravijo, da je v Velenju SD sinonim za strahovladje, grožnje, korupcijo, nepotizem (zanimiva je bila zadnjič tu gor ta diskusija o nepotizmu v Velenju) in seveda za slepe vernike, s kostanji, golaži, baloni kupljene vernike, ki ne vidijo kaj se v resnici dogaja - da Velenje gospodarsko propada že 30 let.

Mogoče pa bo te SDjeve volivce zgodba z Gorenjem le streznila, če ne, pride verjetno kmalu na vrsto še rudnik.
ananananina    (9.11.2019 13:20)
Kam pa hodijo nezaposleni v službo? :D

Očitaš mi diskreditacije? Tvoje edino orožje, s katerim ne šparaš.

Hinavec!
non-stop    (9.11.2019 13:46)
Na dolgi rok se bodo ljudje iz Velenja vozili v službe v Celje ali Avstrijo (tisti, ki odo tu ostali), greli se bodo s klimami ali s čim podobnim...razlog pa, da je to bilo vedno spalno naselje, za delavce, ki so za vikend šli domov. Velenja večina ne sprejema za svoje mesto, kaj šele Slovenijo za svojo državo. Ko bo vsa industrija počepnila, bo večina odšla , proti severnim državam, kjer že imajo sorodnike in veze.
Ostali bodo samo upokojenci in tisti, ki bodo čakali na naslednji gospodarski čudež, avtocesto in še kaj, kar nam stalno obljubljajo. Samo dočakali pa tega ne bodo...kot nismo mi.
Država, ki se je več kot 80 let napajala z elektriko iz Šaleške doline, se mačehovsko obnaša do tega prostora še od časov Kraljevine, Socialistične juge, kot samostojne Slovenije, se za to območje ne sekira preveč. Ljudje so delali, se odrekali, trpeli onesnaženje, zapustili so domove...zdaj ko bo pa pravljice počasi konec, pa nikogar ne zanima, od česa bodo ljudje tu živeli. Ker Velenju sledi socialna bomba, ki jo ne bo moč ustaviti s praznimi besedami in kostanjevimi pikniki.
zvonc    (9.11.2019 14:01)
Slej ko prej je sanj konec Gradovi v oblakih in pravljice o najmodernejšem rudniku (dejansko pa še imbus vijake kupujejo pri nemcih -kaj šele tehniko ),pravljice o Gorenju (pa zakaj bi ga država prodala če bi bil donosen? ) Itd itd -vse te bajke na trgu niso vredne veliko Bajke o domnevnih junakih komunizma ki da so zgradili Velenje (dejansko pa ga je cela država plačala z krvjo -da se je on lopov Broz hvalil pred svetom ,kako uspešen je sistem Ja je bil -dokler so imeli monopol !
faraon    (9.11.2019 16:00)
V Titovem Velenju so delavci hodili v službe, verniki pridno molili v cerkvah, družine so imele čas zase in živele lepo življenje brez 240 bebavih programov in kičaste prazne robe, odgovorni pa ustvarjali cvetoče mesto in tovarne. Demokracija ob butalcih je samo za krajo in poneumljanje večine, če mene vprašate po 25 letih.
non-stop    (9.11.2019 17:11)
Faraon... Če ni bilo v Titovem Velenju brezposelnih, mi razloži zakaj smo imel zavod za za poslovanje na treh nadstropjih? Za hec? Pa samostojno smo 29 let...
encijan    (9.11.2019 20:30)
Zjutraj so bile v zgornji garaži Merkatorja kolone, ni bilo kje parkirati. Da bi kdo od gostov kongresa parkiral v spodnji garaži, najbrž ne gre. Ali niso vedeli ali pa so jim tako svetovali, ker so kupovali ure za označitev časa. Na račun nas, stalnih kupcev. Na koncu sem namreč obupala (po trikratnem obhodu) in se zapeljala v spodnjo, skoraj prazno garažo. Me zanima, če so bili redarji pridni, tako kot so sicer (za kasiranje na parkiriščih).

MOV ni nikoli znala sodelovati z gospodarstvom, če ni bil to TEŠ ali Premogovnik. Izčrpavala se nista le Gorenje in Vegrad, prav tako Era, Elektronika Velenje d.d., ElKroj ... Večinoma vse tajkunske firme v Velenju in tudi v SLO.

Firme so ugašale, zavod za zaposlovanje se je polnil z evidencami nezaposlenih.

"Gospodje" tajkuni pa se družijo z vodilnimi politiki še danes. Že vedo, zakaj. In politika pomaga delati dela nove.
faraon    (9.11.2019 20:51)
non stop...leto gor ali dol...to državo, našo zgodovino in vse žrtve smo državljani izdali...za Milko, Sony in polno kleti nepotrtebnega kiča.



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]