Velenje.com uporablja piskotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani ter piskotke zunanjih partnerjev, s katerimi belezimo statistiko obiska.
Vec o piskotkih najdes tukaj. S klikom na povezavo soglasas z uporabo piskotkov: Sprejmi
  Velenje.com
 Vzdevek  Geslo   Nov uporabnik | Geslo? 

S prijavo potrjujem, da sem seznanjen(a) s pravili GDPR 
  Velenje.com   Diskusije   Sport   Novice   Obvestila MO   Strokovnjak    Pogrebi   Online 408

Velenje.com : Diskusije : Razmišljanja : Vprašanje
 

tednik rtv slo - 23. 09. 2019 (Neznan 23.9.2019 20:32)

PRAZNOVANJE 60-LET VELENJA

Kaj pravite? (za 20.000,00€ delam 12 mesecev, nekdo pa dobi v dobri nekaj ur, ali morda v 1 dnevu...). Razumem, da je glasba OK, ampak gre za praznovanje VELENJA, njegov 60. roj. dan. Velenjskih odlični izvajalcev pa nihče...… ob takem dogodku (večerni koncert) ne povabi. Vsak izgovor, ki je bi izrečen na TV, je za rep privlečen. Podpirajmo - kako bo šele čez nekaj let...…….

Nisem nasprotnik naših bivših sodržavljanov, vendar ob takem prazniku - domorodci počasi izginjajo



kuhalnica    (23.9.2019 21:01)
Neznan ti si eden in edini ki veš kako se serje po diskusijah.
Bowers    (23.9.2019 21:07)
Joksimoviću 20,000 ur,-.Zakaj ? Za njegov nastop. Verjemite,Joksimović nima rad Slovencev,ima pa rad 20,000 Evr,-
Župan,tu ni potrebno veliko filozofije.Ve se kaj je vzrok nastopanja.
Imamo dovolj Slovenskih ansamblov in pevcev,zato ne potrebujemo južnjakov in to za NAŠ praznik. Župan,zopet si pokazal kdo in čigav si.
bunkica    (23.9.2019 21:34)
Strinjam se s tabo v tem, da slovenska identiteta počasi tone v pozabo.
Pa ne samo identiteta, tudi začrtana smer Slovenije, da gremo proti Zahodu. No, Velenje je že eno izmed teh mest, ki sili nazaj na Balkan.
To me spominja na Kairo v Egiptu v 70-tih (ženske v jeansu in mini krilih, poslušala se je zahodnjaška glasba). 40 let kasneje (ženske oblečene v "mumije", glasba samo njihova).
Enako v Velenju v 70-tih (mladi oblečeni v jeans, poslušala se je slovenska in vsa zahodno evropska ter ameriška glasba, ter YUGO rock glasba). 40 let kasneje (nekatere ženske že deloma zakrite, posluša se turbo Yugo narodna glasba, s katero hočejo biti vodilni v Velenju všečni tujim priseljencem-"volivcem".
Zato BRAVO velenjčanu Matjažu Ograjenšku, zato BRAVO pesniku in teksto piscu Igorju Pirkoviču za javno izpostavljanje in izrečenih kritikah ob takem odnosu do Slovenskega naroda in kulture.
Zaključim naj s citatom Kajuhove pesmi, ki ga naj nekateri v Velenju večkrat na dan preberejo: "Samo milijon nas je" še... Pa še ti smo nekaterim v Velenju odveč.
Kdor ne skače ni "Slovenc", hej, hej, hej. Take in še druge geste s ponosom vpijemo, ko se veselimo uspehov slovenskih športnikov. Dajmo se veseliti tudi slovenskih glasbenikov in jih povabimo na takšne koncerte, kot je bil ta v soboto na Titovem trgu (ni bila veselica, ampak obletnica mesta Velenje). Poleg tega bi se priseljenci ob tem lahko naučili čisto neformalno kakšno slovensko pesem.

"Samo milijon nas je" še......

Pa lep pozdrav.
Bowers    (23.9.2019 21:49)
Me zanima ,koliko ljudi,ki so poslušali v soboto Joksimovića,danes navija za Slovenijo,ki igra proti Rusiji.
encijan    (23.9.2019 22:06)
Bunkica, strinjam se z vsem, kar si napisala. Lahko bi še kaj dodala. Žalostno, toda resnično. Kapo dol pred Matjažem in Igorjem!

Bomo morali začeti ustanavljati čitalnice, kot nekoč?

V drugi polovici 19. stoletja je čitalnica na Slovenskem pomenila narodnokulturno društvo oziroma klub (krožek) za pospeševanje slovenskega literarnega branja.

Čitalniško gibanje se je na Slovenskem pričelo z letom 1861 v Trstu. Temeljni namen čitalnic je bil podoben namenu bralnih društev - oblikovati in razviti slovensko besedo in petje ter prebujenje narodne zavesti Slovencev. Čitalnice so odigrale pomembno vlogo tudi na področju razvoja slovenskega jezika. To je bil privlačen in zanimiv cilj tako za inteligenco, kot tudi za nižje plasti slovenskega naroda. Čitalnice so bile v tistem obdobju zelo pomembne za izobraževanje odraslih. To je bil prostor, kamor so ljudje hodili, da bi se družili, ob tem pa so se tudi učili. Zanimanje za čitalnice so ustvarjali s čim bolj razgibanim društvenim delovanjem, s poudarkom na kulturnem in družbenem življenju ter narodno-političnem prebujanju.

Glede na to, kar se dogaja v Velenju in še kje drugje, imam občutek, da so že potrebne. Jaz sem za.
motofrik    (23.9.2019 23:22)
Bunkica...ni kaj dodati. Žal vse skupaj tone v eno samo jugogreznico...
ic123    (23.9.2019 23:58)
Serjejo samo tisti, kateri trenutno ne morejo do občinskega denarja....
Bunkica - če poznaš Kavaševo, ji reč naj raje pufe poravna ko pa da se dela pametno v Velenju.
Zakaj kritizirate koncert? Pa saj popoldan so nastopali po večini sami Velenčani. Problem je ta, da trenutno ni v Sloveniji glasbenika, ki bi napolnil Titov trg. Žal ampak tako je. Bunijo se pa itq Velenski glasbeniki, katerii se na popoldanski prireditvi niso mogli sodelovat. Vrjetno zarat politike 🤪🤪🤪
ic123    (23.9.2019 23:59)
Namesto, da se združimo, ker nam je za Velenje, mi se politično, nacionalno in celo versko spotikamo, ker na koncu vam je itq sam za oblast in ne za Velenjčane in Velenjčanke
ic123    (24.9.2019 0:05)
Aja prispevekna RTV Slo je pa itq podn. Pozabli so napisat da je prispevek pod pokroviteljstvom stranke.......
Treba ukinat RTV prispevek
encijan    (24.9.2019 4:20)
Kako so nekateri slepi v odnosu do občinske politike!

Ko se nekateri borimo za večjo slovensko nacionalno identiteto, iščemo koristi od MOV?

Če bi me poznal, bi vedel da tega nisem počela nikoli in nikoli ne bom. Mogoče kdo dela, vse je možno. Nisem strankarska, politika me ne mika, samo spremljam dogajanje. Ne rabim nobenega denarja in uslug od nikogar, še najmanj od MOV.

Multikulturnost sem sprejela, sem strpna do vseh kultur v velenjskem multikulturnem loncu. Ne spotikam se ob nobeno nacionalnost, jih spoštujem. Družim se z njimi.

Pričakujem, oziroma zahtevam pa integracijo v našo slovenskost, ker sem ponosna SLOVENKA.

Primarnega pomena je zame, za Slovenko, na slovenski zemlji slovenski jezik in slovenska kultura, tako kot je za druge narode njihova. To vključuje marsikaj.

Želim, da bi se vsi Velenjčani razumeli med sabo in spoštovali, a ne na račun nacionalne, politične ali kakšne druge identitete. Slovenskosti si pa ne pustim vzeti. Je to tako težko razumeti?

Zato resnično razmišljam o kulturnem gibanju, ki se bo trudilo ohraniti našo nacionalno identiteto, jezik in vse kar sodi zraven.

Vsem želim lep dan!
prolenk    (24.9.2019 5:26)
Tudi takšni koncerti so dobrodošli ampak vstopnina 30€ pa da vidimo koliko ljudi se bo zbralo.
motovilec    (24.9.2019 5:56)
encijan-bunkica, en velik podpis!!!
sitemeter    (24.9.2019 7:25)
A ni bil Avsenik prejšnji teden?
brinica    (24.9.2019 7:25)
Kontič govori, da so to vse plačali sponzorji, seveda saj bodo sedaj dobili dobro plačana dela po občini.
perry mason    (24.9.2019 8:16)
Velenje bo počasi kot Ljubljana, še malo pa bodo vsi balkanski glasbeniki nastopali tu.
lubca    (24.9.2019 8:23)
Je treba vedet, da se provizije za "manegiranje" za raznorazne umetnike, rokometne, nogometne trenerje, ... najlepši zaslužki ker jih nobena davčna ne najde - cash na roko! Zato je toliko balkanizma na naših odrih - vsi akterji se razumejo med seboj. Z zahodnimi umetniki bi se bolj težko sporazumeli za managerske provizije, ker je tam to kaznivo - brez računa.
frenk 53    (24.9.2019 8:42)
Spet se bi bilo treba vprašati, komu, koliko . Provizija pri takih gažah je okoli 25 % . Ve se torej koliko in kdo. Le še KOMU manjka.
winzer    (24.9.2019 9:38)
"sponzorji so plačali nastop"
Ali ne bi bilo še lepše, ča bi sponzorji ob tem prazniku ta denar namenili najrevnejšim Velenja...
sitemeter    (24.9.2019 11:32)
Aja pa v petek popoldne dve uri sami slovenski glasbeniki na Titovem trgu.
janoš    (24.9.2019 13:33)
Ja nekaterim nič ni všeč pa to narediš tako ali drugače ne velja,jezni ste sami na sebe in na cel svet ubogi ste.
domek    (24.9.2019 16:02)
dobra fora sponzorji so plačali nastop hahah.Pa naj javno pove kateri so bili ti sponzorji,bodo kmalu dobili nazaj večkratno plačano čez dela za MOV.ne nas imeti za norca saj nismo naivni in glupi,
lep dan
janoš    (24.9.2019 16:20)
Domek to je tvoje mišljenje o sponzorjih in Mov mora verjetno dati razpis za dela po moje ne morejo kar tako po domače.
calis    (24.9.2019 17:15)
največ je imel za povedat ubogi Ograjenšek, ki je skup sklanfo tistega Mlinara, ko bi bil dober za na sedmino ne pa za žur...
tjun8562    (24.9.2019 18:52)
sem za bojkot vse balkanske muske, tudi jaz je ne prebavljam. In nikakor ne sodi v naše mesto. Kot kaže, bomo morali meščani sami vzeti stvari v roke. . . Da se vse, kar si človek zamisli, le če hoče. Napisati bo potrebno nek sestavek, ga poslati na občino, seveda še na TV in povabit TVjevce v Velenje, ko bomo na zagovor poklicali odgovorne občinarje.
Dost mam balkanske navlake na javnhi prireditvah. Naj imajo koncerte če želijo, posiljevati s to musko na naše praznične dni se pa ne bom več pustil!
Svinjarija . . .
Too...    (24.9.2019 19:21)
Ubogo patetično razmišljanje posameznikov (pripadnikov extra političnih strank).
Vsepovsod pomolijo svoje nosove za vogalom in se ukvarjajo z nacionalnim športom v Sloveniji "šinfanje in nevoščlivosti".

Sam sem že pred leti povprašal gospoda župana Bojana K., kdaj bi lahko zadihali v našem mestu. Ali se bomo-bodo prebudili iz megle.

Tradicioanlne slovesnosti za Velenje kot so bile tombola, noč ob Jezeru (Šank rock,itn...), domače veselice na jezeru (goveja muska, polka).

Skratka lahko bi omenjal debilnost "zavednih" do neskončnosti!!! v zvezi nacionalnih tem (srbov, hrvatov, albancev (s Kosova).

V velikih temah "serjete" o nacionalni zavesti, rezultate pa zanikate. V športu in drugod (pa so jugoti, ali mešančki).

Ko je bilo bombardiranje Srbije - so v Gorenju navijali za NATO. Kot bi gledal nogometno tekmo. Danes je Gorenje Velenjski ponos med drugimi KJE??? CHINA/SLO.

Malo za razmislek kdo komu in kaj... SD->SDS-> NS->razne liste itn...

Težite o TEŠ6 in manipulacijah ter o premogovniku (uvažali bi indonezisjki premog)....

Skratka vidim, da si sami kopajo jamo "zavedni". (moje osebno mnenje)
100#    (24.9.2019 19:26)
Odlicen program..bravo!
Vsak dan za vsak okus..se enkrat pohvala!
Too...    (24.9.2019 19:47)
Željko je zbral 1/3 Velenja (različnih narodnosti). Namesto, da bi gradili v smeri prepoznavnosti. turizma itn....se bomo sramovali nacionalne identitete in seveda "tako" majhne državice.

Takšne nestrpnosti in primitivizma pa je odveč za Velenje.

Lep pozdrav in še več druženja.
Tukaj na portalu se že leta smeti do onemoglosti :( žalostno!
Kronik    (24.9.2019 20:02)
calis, ti lahko živiš še sto let, pa ne boš v muski dosegel to, kar je naredil za SLO glasbo "ubogi" Ograjenšek. (Pa malo znanja slovnice ti tudi nebi škodilo)...
Sin politika    (24.9.2019 22:10)
Noben privatnik ali firma ni tako butasta da bi placala koncert dobila pa nic. Fejst dvomim da vse kar so dobili je 5 sekund prikaza njihovega logotipa. Kdo pri zdravi pameti bi za to dal par jurjev?
KOMENTAR    (25.9.2019 1:06)
Trenutno je povsod po svetu Oktoberfest in Slovenci (tudi velenjčani) igrajo povsod po svetu. Od Švice, Avstrije, Nemčije, ZDA, Kitajske ... povsod radi prisluhnejo slovenski glasbi .... na tisoče ljudi. Tam Joksimović nima kaj iskati, lahko pa je v Sloveniji. Žalostno, da nas drugi bolj cenijo kot sami sebe. Za tistih 20.000 EUR pa bi nastopila celotna velenjska glasbena scena, dragi moji "velenjski" podjetniki.
sitemeter    (25.9.2019 6:50)
Zdaj so velenjski SDS postali še pravi desničarji in nacionalisti, če gledaš nastop njihove predsednice v Tedniku. Pa ne bi je volu tudi v miljon letih.

Too...
pišeš:
"Skratka vidim, da si sami kopajo jamo "zavedni". (moje osebno mnenje)"

A vse ostalo pa si slišal in prepisal?
Too...    (25.9.2019 10:51)
Site....

Nikoli ne plankam niti ne kopiram. To Velenjsko jamranje je ustvarila politika. Čudna so pota Velenjski veleumov... 🙄😆

Še malenkost pozitivnega popluvajo sramota...

Lep pozdrav
ponaredek    (25.9.2019 11:03)
BUNKICA ,vse to drži, moj velik podpis +10 jih je .Našo Velenje se počasi utaplja ,če bomo imeli še naprej take pri koritu se bomo potopili .G.Kontič ,ki upravlja delo samo na 4 ure ,to je za tak položaj ki ga ima( je nič ),podžupan Dermol ,ki ne zna in ne ve nič povrhu samovšečen ,se nam ne piše dobro ,svetniki pa samo kimajo in so tiho .
calis    (25.9.2019 11:56)
žal zgodilo se je prav to: še mal pa se bodo morali, keri ne morejo živeti v sožitju z južnimi narodi-priseljenci, izseliti, sicer jim grozi infarkt ali kakšna bolezen na živcima...jebiga tak je...pohlep (ne meti otroke) pusti posledice in ste v manjšini...hehehehe
Butchman    (25.9.2019 15:44)
velikokrat smo imeli tudi koncerte slovenske ljudske glasbe, slovenske etno glasbe, glasbe slo pisateljev, kot so Katalena, Same babe, Čompe.....vse to je že bilo, vendar tam nikoli ni bilo videti patriotsko razpoloženega SDS kadra
teptač    (25.9.2019 19:47)
Vse skupaj je zato, da je župan všečen svojim (jugovičem). Če že je koncert tujih glasbenikov v Velenju in se jim plača vstopnina me ne moti. Tudi sam sem poslušal pred leti (o kako daleč je to ) Bijelo dugme, pa Dragojeviča itd. Da pa nekdo pripelje za 60 rojstni dan Velenja, Joksimoviča se mi pa zdi malo bolano. Zelo malo "bratskih narodov" je bilo videti v petek, ko smo lahko poslušali godbo in ostale nastopajoče. Bili so odlični. In na poti domov sem si v podhodu pri Bianci ogledal nekaj fotografij iz časa udarništva v Velenju. In tudi tam nisem videl ali prepoznal kakšnega posameznika iz "bratskih republik". Zanimivo, a ne. Pa se bo našel kdo na MOV, ki bo dejal "Tudi oni so prispevali k razvoju". Ja, so. Ampak za to so bili dobro plačani, dobili so stanovanja in vse možne ugodnosti za tiste čase (delaš v Sloveniji, davke plačuješ v Bosni ali drugi republiki SFRJ. Kot vedno nas oblast nateguje in si zagotavlja bazo na način kot to počne naša MOV. Čisto enostavno bi lahko bili v soboto domači izvajalci in kdo ima rad Velenje bi jih prišel poslušati, če pa želiš na kup spraviti tiste, ki jim je do Velenja malo mar, imajo pa radi narodnjake in jugo muziko pač narediš to, kar so naredili na MOV.
KOMENTAR    (25.9.2019 19:51)
Ni narobe to, da je Joksimović nastopil v Velenju. Narobe je to, da je nastopil na občinskem prazniku. Če ima občutek, da ga imajo velenjčani radi naj organizira koncert v Rdeči dvorani z vstopnino. Pa ga ne, ker bi bila pušiona.

Ni narobe to, da "velenjski gospodarstveniki" plačajo nastop. Narobe je to, da ONI izbirajo kdo bo nastopil na OBČINSKEM prazniku.

Ni narobe to, da v Velenju živi veliko priseljencev iz Balkana. Narobe je to, da mislijo, da so še vedno na Balkanu.
sitemeter    (25.9.2019 22:01)
Too...

Če pa si napisal samo za en stavek, da je to tvoje osebno mnenje. Kaj je potem vse ostalo?
Too...    (25.9.2019 22:32)
sitemeter (25.9.2019 22:01)

Kruta resnica o razvoju Šaleške doline.

Zadnji stavek je res moje mnenje o dogajanju v Šaleški dolini. Če bi kaka Ceca ali Tompson prišel itn... bi tudi jaz osebno imel negativno kritiko. Pa ikona slovenske glasbe je in bo ansambel Avsenik, ki je res delal na prepoznavnosti Slovenije v Jugi, tujini in Sloveniji.

Lep kulturen večer...
calis    (26.9.2019 17:26)
KOMENTAR - kako si eni domišljajo, da so oh in sploh in , da oni niso balkan...če že samo korupcijo pogledaš, ki je v samem vrhu EU ugotoviš (ni treba, da si ne vem kako pameten), da si še slabše od balkana



Neprijavljen uporabnik - ne moreš dodajati odgovorov
Prijavi se (ali pa se registriraj)

-+- Velenje.com -- Original since 2000 -+-
Pravila uporabe  |  GDPR na Velenje.com  |  Oglasevanje na Velenje.com  |  O nas  |  [email protected]